Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Pharos Hotels





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 54 €
taxes i impostos inclosos
24 de set. - 25 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 1 llit individual, no fumadors

Habitació executiva, 1 llit individual, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite executiva, 1 llit doble

Suite executiva, 1 llit doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Articles de minibar gratuïts
Televisor LED
Dormitori independent
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Cortines opaques
Bany privat
També et pot agradar

The Leela Palace Chennai
Mylapore Tiruvallikk
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 825 opinions
Preu actual: 135 €
taxes i impostos inclosos
26 de set. - 27 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Sterling Rd, Chennai, TN, 600034
Sobre aquest allotjament
Pharos Hotels
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 1200.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Pharos Hotels Hotel
Pharos Hotels Chennai
Pharos Hotels Hotel Chennai
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Pharos Hotels
8,6
Excel·lent
8,8
Neteja
9,0
Comoditats
8,6
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Vikrant
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vikrant
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Rajesh
14 de jul. de 2025
Rajesh
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Nikhil
Viatge en parella
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nikhil
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Saraswathi
Viatge de negocis
24 de maig de 2025
Saraswathi
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Aldrin Abraham
20 de maig de 2025
Aldrin Abraham
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
PREM KUMAR
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing hotel in a nice location
PREM KUMAR
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
saikrishna
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
saikrishna
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Suresh
12 d’abr. de 2025
Suresh
Estada de 12 nits (març 2025)
8/10, Bo
Madhusmita
12 d’abr. de 2025
Madhusmita
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nana
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Nana
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ramachandran
Viatge en família
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ramachandran
Estada de 2 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Murugan
11 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Murugan
10/10, Excel·lent
Venkata Niveesh
Viatge de negocis
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Venkata Niveesh
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Karthik
Viatge en família amb nens petits
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karthik
Estada de 8 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Charles
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charles
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anthony
16 de febr. de 2025
Anthony
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Parthiban
Viatge en família
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parthiban
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Fang Ming
Viatge de negocis
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fang Ming
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Harri
14 de febr. de 2025
Harri
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Bernd
Viatge de negocis
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent hotel
Bernd
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Venkata Niveesh
Viatge en família
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Calm, Clean, Serendipity
Venkata Niveesh
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Suthesan
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Suthesan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Vinod
Viatge en família
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vinod
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Suthesan
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Suthesan
Estada de 4 nits (gen. 2025)