Hotel Mars Classic
Hotel a Chennai amb esmorzar gratuït i servei gratuït de connexió amb l'aeroport
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Mars Classic





Opinions
4,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No. 8, G.S.T Road, Pallavaram, Chennai, Tamil Nadu, 600 043
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

KUBER INN ELITE
KUBER INN ELITE
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 13 opinions
Preu actual: 33 €
taxes i impostos inclosos
28 de juny - 29 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 300 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Classic Mars
Hotel Mars Classic
Hotel Mars Classic Chennai
Mars Classic Chennai
Mars Classic
Hotel Mars Classic Hotel
Hotel Mars Classic Chennai
Hotel Mars Classic Hotel Chennai
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Mars Classic
Opinions
4,4
4,6/10
Neteja
4,6/10
Personal i servei
4,0/10
Comoditats
4,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
10 de febr. de 2021
Estada d’1 nit (febr. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
15 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Sonny
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very nice!
Sonny
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja
You Get What You Pay For
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
2/10, Horrible
ILANGO
23 de juny de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ILANGO
Estada de 3 nits (juny 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
13 de maig de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worst decision ever. Do not book it.
Viatger verificat
4/10, Deficient
Aydan
9 de març de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aydan
Estada d’1 nit (gen. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
17 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ein Hotel unter jeglichem Niveau
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2018)
8/10, Bo
Hyesung
18 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cheap price
Hyesung
Estada d’1 nit (des. 2017)
2/10, Horrible
Didier
19 de gen. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Didier
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
Viatger verificat
4/10, Deficient
Kilnarma Rajagopal, coimbatore
30 de nov. de 2015
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
poor.
Kilnarma Rajagopal
2/10, Horrible
Yair, tel aviv
7 d’oct. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
so bad!
Yair
2/10, Horrible
ANOOP, KERALA
26 de set. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worst Hotel ever seen in my life”
ANOOP
4/10, Deficient
Sekhar
19 d’ag. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sekhar
4/10, Deficient
Viatger verificat
22 de juny de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
4/10, Deficient
umesh, Bangalore
16 de maig de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Average place
umesh
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 de maig de 2015
Comfortable.Tea/Coffee should be served with B/F.
Viatger verificat
8/10, Bo
Subahani, kerala
14 d’abr. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
good one
Subahani
4/10, Deficient
Prabhu, Toronto, Canada
3 de febr. de 2015
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prabhu
6/10, Acceptable
yeshi, delhi
2 de febr. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Good budget hotel
yeshi
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Lorena, L
11 de des. de 2014
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
La Habitación no es lo que está en la foto.
Lorena
6/10, Acceptable
Muralidhar V, Manipal
11 de des. de 2014