Fairfield by Marriott Chennai OMR
Hotel amb aparcament gratuït, molt a prop de Carretera Vella de Mahabalipuram
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Fairfield by Marriott Chennai OMR





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 45 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran

Habitació, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LED
Llençols de cotó egipci
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 llit de matrimoni gran

Suite, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Cuina
Frigorífic
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits individuals

Habitació, 2 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LED
Llençols de cotó egipci
Roba de llit d'alta qualitat
També et pot agradar

The Leela Palace Chennai
Mylapore Tiruvallikk
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 811 opinions
Preu actual: 147 €
taxes i impostos inclosos
30 d’ag. - 31 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No.169, Rajiv Gandhi Salai, Old Mahabalipuram Road, Semmencherry, Chennai, Tamil Nadu, 600119
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Four Points by Sheraton Chennai OMR
Four Points by Sheraton Chennai OMR
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
7.2 de 10, Bé, 15 opinions
Preu actual: 47 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 500 i 600 INR per adult, i entre 400 i 500 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2400 INR per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Fairfield Marriott Chennai OMR Hotel
Fairfield Marriott OMR Hotel
Fairfield Marriott Chennai OMR
Fairfield Marriott OMR
Fairfield by Marriott Chennai OMR Hotel
Fairfield by Marriott Chennai OMR Chennai
Fairfield by Marriott Chennai OMR Hotel Chennai
Preguntes freqüents
Opinions: Fairfield by Marriott Chennai OMR
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mansur
Viatge de negocis
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Mansur
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ahmad
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ahmad
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Irene
2 de maig de 2025
Irene
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
John Peter Devadoss
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
John Peter Devadoss
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gracia
11 de març de 2025
Gracia
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Gregory, Athens
7 de març de 2025
Gregory
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
jananthan
4 de març de 2025
jananthan
Estada de 3 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
sameer
Viatge de negocis
22 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sameer
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Athira
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Athira
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Devraj, Kitchener
Viatge en família
2 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Devraj
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Roy
19 d’ag. de 2024
Roy
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Prashant
Viatge de negocis, Viatge en família
24 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Prashant
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2024)
4/10, Deficient
Navin
1 de març de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Navin
Estada de 3 nits (febr. 2024)
4/10, Deficient
Toshihiro
19 de febr. de 2024
Toshihiro
Estada de 3 nits (febr. 2024)
4/10, Deficient
nishit
Viatge en família
18 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Not the best maintained marriott property
nishit
Estada d’1 nit (febr. 2024)
4/10, Deficient
Erik
9 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Erik
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Nikhita
8 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nikhita
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
SNEHA
12 de gen. de 2024
SNEHA
Estada d’1 nit (gen. 2024)
2/10, Horrible
Ravikumar
4 de gen. de 2024
Ravikumar
Estada d’1 nit (gen. 2024)
6/10, Acceptable
Kamal Kishor
25 de nov. de 2023
Kamal Kishor
Estada de 3 nits (nov. 2023)
2/10, Horrible
Prasad
Viatge de negocis, Viatge en família
24 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Prasad
10/10, Excel·lent
Giriraj
5 d’oct. de 2023
Giriraj
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
harikumarreddy
31 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
harikumarreddy
Estada d’1 nit (maig 2023)