Clarion Hotel Chennai

Allotjament de 4.5 estrelles
Hotel de luxe amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i un gimnàs

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Clarion Hotel Chennai

Piscina a l'aire lliure (horari: 06:00-19:00) i para-sols
Àrea amb seients del vestíbul
Vestíbul
S'hi serveixen dinars, sopars i plats de cuina asiàtica
Roba de llit d'alta qualitat, minibar i caixa forta a l'habitació

Opinions

6,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Piscina
  • Bar
  • Gimnàs
  • Wifi gratuïta
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació de luxe

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Sofà llit
Bany privat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Sofà llit
Bany privat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
25, Dr. Radhakrishnan Salai, Chennai, Tamil Nadu, 600004

Què hi ha als voltants

  • Centre Comercial Chennai Citi Center - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Platja Marina - 13 minuts a peu - 1.1 km
  • Temple de Kapaleeswarar - 17 minuts a peu - 1.4 km
  • Consolat General dels Estats Units, Chennai - 3 minuts en cotxe - 3.3 km
  • Hospital Apollo - 4 minuts en cotxe - 3.6 km

Com moure’s per la zona

  • Chennai Light House Station: 10 min a peu
  • LIC Metro Station: 3 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Madràs (MAA): a 40 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Domino's Pizza - ‬6 minuts a peu
  • ‪Prive Restaurant - ‬4 minuts a peu
  • ‪Café Coffee Day - ‬6 minuts a peu
  • ‪McDonald's - ‬5 minuts a peu
  • ‪Domino's Pizza - ‬6 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Clarion Hotel Chennai

Hotel de luxe a prop de Platja Marina
A Clarion Hotel Chennai t'esperen una cafeteria, servei de bugaderia i tintoreria i un servei de lloguer de cotxes a les instal·lacions. El restaurant restaurant gurmet cuina asiàtica de les instal·lacions, 18Degree North, ofereix dinars i sopars. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un bar i un gimnàs a la teva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Una piscina a l'aire lliure amb para-sols de piscina
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Registre de sortida exprés, registre d'entrada exprés i porter o grum
  • Cafè/te a les zones comunes, sala de banquets i ascensor
Característiques de l'habitació
Les 129 habitacions ofereixen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com servei d'habitacions nocturn i wifi gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LCD de 52 polzades amb canals per cable
  • Frigorífics, bullidores elèctriques i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi (recàrrec)

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Bar o cafeteria
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • 18Degree North

Activitats

  • Gimnàs
  • Piscina a l'aire lliure

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Habitacions insonoritzades
  • Piscina a l'aire lliure
  • Servei de cangur o de cura d'infants

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Porter o grum
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sala de reunions

Exterior

  • Para-sols de piscina

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD de 52 polzades amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 2000 INR.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 19 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 7 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 2000 INR.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Compromís amb la neteja (Choice).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren

Informació addicional

L'horari de la piscina és el següent: 06:00-19:00.

L’allotjament també es coneix com a

Chennai Clarion Hotel
Clarion Chennai
Clarion Hotel Chennai
Clarion Hotel Chennai Hotel
Clarion Hotel Chennai Chennai
Clarion Hotel Chennai Hotel Chennai

Preguntes freqüents

Clarion Hotel Chennai té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure. Horari de la piscina: 06:00-19:00.

Clarion Hotel Chennai accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Clarion Hotel Chennai?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Clarion Hotel Chennai?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Cal abonar la taxa següent: 2000 INR (servei subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a Clarion Hotel Chennai?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Clarion Hotel Chennai?

Aquest hotel de luxe a Centre de Chennai es troba a menys de 2 km de les atraccions següents: Teatre Inox i Platja Marina. Centre Comercial Chennai Citi Center i Acadèmia de Música també són a menys de 2 km. Chennai Light House Station és a 10 min a peu i Mundakakanni Amman Koil Station, a 13 min.

Opinions: Clarion Hotel Chennai

Opinions

6,6
Puntuació 10: Excel·lent. 19 de 148 opinions
Puntuació 8: Bo. 49 de 148 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 42 de 148 opinions
Puntuació 4: Deficient. 26 de 148 opinions
Puntuació 2: Horrible. 12 de 148 opinions

6,4/10

Neteja

6,6/10

Personal i servei

6,0/10

Comoditats

6,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

8/10, Bo

david

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (febr. 2020)

10/10, Excel·lent

UTTAM

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2020)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
On checking into my room Jan 27th, I found no hangers in closet, no hand towels in bathroom, soiled floor and a dirty floor towel in the bath room. The breakfast area is chaotic with poor oversight or food replenishment. Untrained staff. My room was changed to club room by the hotel mgt. Moving into the room I found the closet door (one half) jammed, no toilet paper and the fridge not working. There is a basic feeling of being let down. Unhappy with my stay though staff lacking motivation. Despite my repeat request to meet the Hotel GM, the front desk ignored it. The food is good but service is below standard.
Estada de 4 nits (gen. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Location was the reason for hotel chose. Close to family.
Estada de 14 nits (gen. 2020)

8/10, Bo

Susan

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

A good, friendly hotel with wonderful staff

I was recommended by 2 independent people to try this hotel. The location is great, very close to Chennai City Centre, a small shopping mall, plus close to Marina Beach. Check-in was seamless and I was given a lovely corner room with dual aspect windows, with a view over the city and also facing the sea. There has been ample tea, coffee, and water in the room. The breakfast buffet is fairly good, with the option of omelet or dosa being freshly cooked. The big plus for me is the restaurant in the evening - 18 Degrees North. This, in my opinion, is underrated. The food is fantastic, especially the fish. If you stay at the hotel you can use a 50% off voucher each time. The chef - KiranKumar produces such tasty food for both the vegetarian and the non-vegetarian people. The lovely Clara was fantastic with her suggestions and recommendations. On the times when I needed additional toiletries or towels, Mr Vijay Kumar has come to the rescue. I have had good cleaning service from both Dinesh and Thiru, who are so friendly and accommodating. On extending my booking for an additional 3 nights, Naveen on the reception was most helpful. Whilst this hotel may not be the most luxurious, the attitude of the staff is amazing and willing to help. I would definitely recommend people to try this hotel, they should not be disappointed. Like everything in the world, nothing is perfect, but the willingness to improve is always there.
Estada de 8 nits (gen. 2020)

8/10, Bo

Véronique

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (des. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
L'établissement est sale et il n'y a pas de services digne d'un quatre étoiles, en particulier lors du petit-déjeuner
Estada de 2 nits (des. 2019)

10/10, Excel·lent

Raphael Nigel

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

December 2019 Visit

Estada d’1 nit (nov. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació

Would stay again, but only on special

They did not put us in the rooms we had booked and paid for. We book four rooms with twin beds instead they put some of our group in rooms with double beds, when we asked for this to be changed (and showed what we had booked) they said they where full even though they where clearly not. However the restaurants had great service and the pool was nice.
Estada de 3 nits (nov. 2019)

6/10, Acceptable

Herbert

OK , location and good value .

For thè relatively low room price , I would say the hotel is a good deal , all things considered. Sure it has seen better days , but the low price makes up for that issue .
Estada d’1 nit (nov. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Very nice hotel from outside but our room wasn't so great. Not very enthusiastic front desc service.
Estada d’1 nit (oct. 2019)

8/10, Bo

NJ, UK

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Spacious room. Shower basic but good size. Helpful staff. Hotel Taxi bit expensive. Had to use it for airport transfer as the local cabs needed a local mobile number for booking. City centre location with a mall close by.
Estada d’1 nit (set. 2019)

4/10, Deficient

Manu

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chambre bien, mais besoin d'une grande rénovation. Petit déjeuner correct.
Estada d’1 nit (jul. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
There is no way this property has 4 stars. This us at best a 2 star hostel privare room. The shower floor and the blinds were disgusting. Full if mold and rust. Had i now been in an urgent trip i would have cancelled and not check in. Very disappointed that Expedia allows the pictures of such clean and elegant rooms to be displayed and then property deliver completely different. I relay on expedia to check. Very disappointed.
Estada de 2 nits (jul. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Rooms were not allotted on time and had to wait until 7.30 pm despite calling n informing on the day of arrival. Water clogging @ bathroom, supplies (towels essentials)were missing n it took them quite a few follow ups to provide it.
Estada de 2 nits (jul. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Everything bad bad overall
Estada d’1 nit (juny 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The property is old and indeed has all needed for a short stay. Air conditioning worked well which was wonderful for a visitor in chennai in June. But I stayed for almost 10 days and this is not the property for a longer stay. The food was just bad (except for the deserts for dinner), always cold and with little variety. Indian generally warm hospitality aside, staff is not trained well and not particularly accommodating or mindful. Unless reminded, cleaning service would forget to provide basic necessities such as toilet paper for example. Something needs to be done about the rings elevators make which are heard in the rooms from every floor. The music in the lobby is so repetitive and constant, after a while it becomes a torture to hear it. So I would describe Clarion as a good place to stay for the night where one has to manage things on their own. Perhaps this is what the price point reflects.
Estada de 9 nits (juny 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge en família
Què no li ha agradat: Comoditats
while booking it was mentioned swimming pool facilities but in actual it was not. when asked i was told it is closed due to maintenance. I stayed on 7th floor at corner room. outside my room was very dirty. However, staff was courteous but seems like typically slow . overall experience not so good
Estada d’1 nit (juny 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The bathroom wasn’t very clean. There were viable stains. The quality of the breakfast buffet was average. Location is great. If you’re looking to just stay the night this hotel works.
Estada de 3 nits (juny 2019)

8/10, Bo

Mona

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The property is good, looks beautiful from inside and outside, plus the outside are is also good, you can find everything nearby. Hotel staff is just fine, not too good, a bit slow while doing work. Plus dress code is a major problem there, which I didn’t like at all. Other than that everything is fine.
Estada de 3 nits (juny 2019)

4/10, Deficient

Priya

Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
They didn’t give the room they have promised. They check about charges on everything ( we wer having breakfast- someone came in the middle and said let me check if it’s complimentary or not) , they keep on talk about the extra charges( don’t know why they crib so much about money). Website says extended checkout is available but they charged me 1500+ taxes for two hours with a small baby, staffs are not all friendly they are very harsh and keep on talking about the charges. Very unprofessional. Above all they don’t have a taxi service n the reception. I am not from India and was stucked without a cab for 20 min.
Estada de 2 nits (juny 2019)

8/10, Bo

Shyam Sundar

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (juny 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
There are facilities, receptionist s are good but but toilets and cleathyness is horrible.
Estada d’1 nit (juny 2019)

8/10, Bo

Bhushan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Good overall stay

An old hotel with positives and negatives as part of package. Good place overall
Estada de 2 nits (maig 2019)