Renaissance Chengdu Hotel
Hotel de luxe a Chengdu amb aparcament gratuït i connexió amb el centre de convencions
Galeria de fotos de l’allotjament Renaissance Chengdu Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 54 €
taxes i impostos inclosos
28 de des. - 29 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits individuals

Habitació, 2 llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació Club, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Club, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran

Habitació, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Suite Club, 1 llit de matrimoni gran

Suite Club, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite Club, 1 llit de matrimoni gran

Estudi en suite Club, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran

Habitació, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits individuals, vistes a la ciutat

Habitació, 2 llits individuals, vistes a la ciutat
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Habitació Club, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Club, 1 llit de matrimoni gran
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Carregar totes les fotos de: Suite presidencial, 1 llit de matrimoni gran

Suite presidencial, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Suite presidencial, 1 llit de matrimoni gran

Suite presidencial, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Capçal de dutxa d'hidromassatge
També et pot agradar

Holiday Inn Chengdu Oriental Plaza by IHG
Centre de Chengdu
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 279 opinions
Preu actual: 53 €
taxes i impostos inclosos
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No 48 Section 4 South Renmin Road Wuhou, Chengdu, Sichuan, 610041
Sobre aquest allotjament
Renaissance Chengdu Hotel
Allotjaments similars

HamptonHiltonChengduRailwayNorthStation
HamptonHiltonChengduRailwayNorthStation
- Esmorzar inclòs
- S'admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
10.0 de 10, Excepcional, 1 opinió
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa de servei: 16.6 CNY per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 68 CNY per adult i 34 CNY per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 157.41 CNY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Es prohibeix l'entrada a les instal·lacions de fitness als menors de 18 anys sense la supervisió d'un adult
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
La classe d'allotjament, proporcionada pel nostre sistema de classificació, es basa en el tipus d'allotjament, les comoditats i els serveis.
L’allotjament també es coneix com a
Chengdu Renaissance
Chengdu Renaissance Hotel
Hotel Chengdu
Renaissance Chengdu
Renaissance Chengdu Hotel
Renaissance Hotel Chengdu
Renaissance Chengdu
Renaissance Chengdu Hotel Hotel
Renaissance Chengdu Hotel Chengdu
Renaissance Chengdu Hotel Hotel Chengdu
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Renaissance Chengdu Hotel
8,8
Excel·lent
8,8
Neteja
7,8
Ubicació
8,8
Personal i servei
9,6
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
10 de des. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (des. 2025)
10/10, Excel·lent
GERARDO, SUNNY ISLES BEACH
2 de set. de 2025
GERARDO
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Zhengjie
Viatge de negocis
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zhengjie
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
HONG JU
1 de jul. de 2025
HONG JU
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Dainca
16 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dainca
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
BO CAO
Viatge en grup
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
BO CAO
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Charles
Viatge en família amb nens petits
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
BEN
9 d’abr. de 2025
BEN
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Paul Inge
28 de març de 2025
Paul Inge
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Gek Eng
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Gek Eng
Estada de 5 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
S.
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
S.
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
bingwang
Viatge en família
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bingwang
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
bingwang
Viatge en família
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bingwang
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
HYUNSUNG
Viatge de negocis
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HYUNSUNG
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuan Fang
Viatge en grup
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuan Fang
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Rongde
13 de des. de 2024
Rongde
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Remi
Viatge de negocis
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Remi
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Angel
Viatge en parella
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angel
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Zhengjie
Viatge de negocis
29 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zhengjie
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Lawrence
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lawrence
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
19 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Daisuke
Viatge de negocis
19 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
また使いたいです。
Daisuke
Estada de 5 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
robert
Viatge de negocis
8 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
robert
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Wen, Vancouver
Viatge de negocis
7 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wen
Estada de 9 nits (nov. 2019)












