Hotel apartament
HDCL Serviced Residence
Hotel apartament de luxe amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HDCL Serviced Residence





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe

Suite Deluxe
El més destacat
Balcó
Menjador
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble panoràmica

Habitació doble panoràmica
El més destacat
Balcó
Menjador
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble executiva

Habitació doble executiva
El més destacat
Balcó
Menjador
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort

Habitació individual Comfort
El més destacat
Balcó
Menjador
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No. 68 Huaxingzheng Street, Jinjiang District, Chengdu, 610021
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Pagoda Hotel Chengdu Taikoo Li
Pagoda Hotel Chengdu Taikoo Li
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
- Servei de neteja
10.0 de 10, Excepcional, 2 opinions
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 180.00 CNY per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20.00 CNY per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 60 CNY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari ha indicat que hi ha un detector de fum a l'allotjament.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
HDCL Serviced Residence Apartment Chengdu
HDCL Serviced Residence Apartment
HDCL Serviced Residence Apartment Chengdu
HDCL Serviced Residence Apartment
HDCL Serviced Residence Chengdu
Apartment HDCL Serviced Residence Chengdu
Chengdu HDCL Serviced Residence Apartment
Apartment HDCL Serviced Residence
Hdcl Serviced Chengdu
Hdcl Serviced Chengdu
HDCL Serviced Residence Chengdu
HDCL Serviced Residence Aparthotel
HDCL Serviced Residence Aparthotel Chengdu
Preguntes freqüents
Opinions: HDCL Serviced Residence
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
22 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
WEI-CHUN
4 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
不錯的公寓式飯店
WEI-CHUN
Estada de 4 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
kirikiri, kanagawa, jp
3 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja
kirikiri
Estada de 4 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Fung king
17 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fung king
Estada de 3 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
性價比高
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
18 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
更适合短租
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
HIKARU
1 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
成都の快適なホテル
HIKARU
Estada de 2 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Chengdu, Kyoto Japon
19 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
地下鉄駅は2駅利用可。一番の繁華街にも近い。
Chengdu
Estada de 5 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
MASANAO
28 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
長期滞在に便利です。
MASANAO
Estada de 6 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Brian
9 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brian
Estada d’1 nit (març 2018)
10/10, Excel·lent
Brian
9 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
My Chengdu Basecamp
Brian
Estada d’1 nit (març 2018)
8/10, Bo
lorenzo, bruxelles
19 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
hotel architecture moderne au centre
lorenzo
Estada de 2 nits (abr. 2018)
10/10, Excel·lent
caden
17 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Value for money
caden
8/10, Bo
Heon
4 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heon
8/10, Bo
shuk kwan
28 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
shuk kwan
Estada de 3 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good stay for 3 nights
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
みど, 埼玉
7 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
繁華街の中の下町
みど
Estada de 2 nits (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
Brian C
2 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brian C
Estada de 8 nits (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
w m magdalene
31 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
w m magdalene
Estada de 2 nits (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
Su-Hui
28 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Su-Hui
Estada de 3 nits (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
SHAWNA
13 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SHAWNA
Estada de 4 nits (set. 2017)
10/10, Excel·lent
thi minh tam , france
9 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A home more than an hôtel
thi minh tam
Estada de 13 nits (ag. 2017)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets