Logis Hôtel Le Mistral - Restaurant - Montélimar sud
Hotel a Chateauneuf-du-Rhone amb cafeteria i piscina a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Logis Hôtel Le Mistral - Restaurant - Montélimar sud





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 103 €
taxes i impostos inclosos
19 de juny - 20 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (Double Room Street view)

Habitació doble (Double Room Street view)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Per satèl·lit
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort (Comfort Double Room Park View)

Habitació doble Comfort (Comfort Double Room Park View)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Per satèl·lit
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Per satèl·lit
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple (Quadruple Room Park View)

Habitació quàdruple (Quadruple Room Park View)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Per satèl·lit
Escriptori
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rn 7 - Quartier du Grand Pélican, Chateauneuf-du-Rhone, Drome, 26780
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

B&B HOTEL MONTELIMAR Sud
B&B HOTEL MONTELIMAR Sud
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 508 opinions
Preu actual: 74 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.65 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 12 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-21:00.
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Le Mistral Chateauneuf-du-Rhone
Le Mistral Chateauneuf-du-Rhone
Hotel Mistral Chateauneuf-du-Rhone
Mistral Chateauneuf-du-Rhone
Hotel Le Mistral
Logis Hôtel Le Mistral Restaurant Montélimar sud
Logis Hôtel Le Mistral - Restaurant - Montélimar sud Hotel
Preguntes freqüents
Opinions: Logis Hôtel Le Mistral - Restaurant - Montélimar sud
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Renaud
Viatge de negocis
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renaud
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bernard
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Bernard
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Annemarieke
Viatge en família
26 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Annemarieke
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Evelyne
24 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Evelyne
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Billel
Viatge de negocis
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Billel
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Ulf
9 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ulf
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Mme
9 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mme
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
lehcine
Viatge de negocis
3 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
lehcine
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Gregory
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gregory
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Michel
16 de set. de 2023
Michel
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Stephen
29 de jul. de 2023
Stephen
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Niels
28 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
God mad og nem overnatning
Niels
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Jean-Pierre
21 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Pierre
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
BEATRICE
25 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

BEATRICE
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
GILDA
Viatge de negocis
25 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien
GILDA
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
MT
4 de maig de 2023
MT
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Amaury
Viatge de negocis
9 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amaury
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
chantal
17 de set. de 2022
chantal
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Jean-Pierre
Viatge en grup
29 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Etape rafraichissante
Jean-Pierre
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Micheline
Viatge en parella
31 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Micheline
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Yoann
Viatge de negocis
14 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yoann
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Ronald
Viatge de negocis
2 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ronald
Estada d’1 nit (nov. 2021)
Últimes tendències a Expedia
Hotels