Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Relais de l'Abbaye





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple executiva

Habitació triple executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium

Habitació doble prèmium
El més destacat
Amb aïllament acústic
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort

Habitació amb dos llits individuals Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble executiva

Habitació doble executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

415 Route du Beaujolais, Charlieu, Rhône Alpes, 42190
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Château de Matel
Château de Matel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.6 de 10, Excepcional, 44 opinions
Preu actual: 104 €
taxes i impostos inclosos
4 d’ag. - 5 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 9.50 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 20 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Relais l'Abbaye Hotel Charlieu
Relais l'Abbaye Hotel
Relais l'Abbaye Charlieu
Relais l'Abbaye
Relais de l'Abbaye Hotel
Relais de l'Abbaye Charlieu
Relais de l'Abbaye Hotel Charlieu
Preguntes freqüents
Opinions: Relais de l'Abbaye
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
6 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Bernard
Viatge en grup
29 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel et restaurant au top
Bernard
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Viviane
10 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viviane
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
Guillaume
Viatge de negocis
24 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guillaume
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Didier
Viatge de negocis
10 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Didier
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
7 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Fabrice
Viatge de negocis
9 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabrice
Estada de 4 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
benoit
24 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
benoit
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
qu
5 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
qu
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Fabrice
Viatge de negocis
5 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabrice
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
GILLES
Viatge en família
4 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfection à Charlieu
GILLES
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
roland
Viatge de negocis
4 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
roland
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Didier
6 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Didier
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Luc
10 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luc
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Virginie
23 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Virginie
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Jean-Claude
27 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
a essayer absolument
Jean-Claude
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Thomas
14 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Raveller, UK
15 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Disappointing stay
Raveller
Estada de 2 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima bereikbaar, uitstekende kamer
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
philippe
12 de set. de 2018
Bien
philippe
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Lamar, Dallas
26 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super modern hitel
Lamar
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
Suman
18 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Suman
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
+++
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Pascal
8 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Incontounable dans la région
Pascal
Estada d’1 nit (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Jean-Claude
13 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Claude
Estada d’1 nit (des. 2017)