Tri Hotel Smart Chapecó
Hotel a Chapecó amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Tri Hotel Smart Chapecó





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 35 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual Deluxe

Habitació doble per a ús individual Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Senador Atilio Fontana 2747 E, Chapecó, SC, 89809-622
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Tri Hotel Chapecó
Tri Hotel Chapecó
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 283 opinions
Preu actual: 37 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 70 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Efapi Center Hotel Chapeco
Hotel Efapi Center Hotel
Hotel Efapi Center Chapeco
Brazil
Efapi Center Chapeco
Hotel Efapi Center
Tri Hotel Smart Chapecó Hotel
Tri Hotel Smart Chapecó Chapecó
Tri Hotel Smart Chapecó Hotel Chapecó
Preguntes freqüents
Opinions: Tri Hotel Smart Chapecó
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Thais
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thais
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
MIRELLA
18 d’abr. de 2025
MIRELLA
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriela
Viatge de negocis
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriela
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
vinicius
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
vinicius
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
RUI
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RUI
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
8 d’abr. de 2025
Daniel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Marcelo
Viatge de negocis
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcelo
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Carlos
4 d’abr. de 2025
Carlos
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Anne Elise
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anne Elise
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Juarez N
26 de març de 2025
Juarez N
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Fernando
Viatge de negocis
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Fernando
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Analize
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Analize
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Lediane
Viatge de negocis
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lediane
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos Alberto
Viatge de negocis
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos Alberto
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alcione Andre
12 de febr. de 2025
Alcione Andre
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Leticia
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leticia
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Henrique
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Henrique
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Yumiko H
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yumiko H
Estada de 7 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Fábio
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fábio
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ana Paula
6 de nov. de 2024
Ana Paula
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Isabela Cristina
Viatge de negocis
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Isabela Cristina
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Jones
Viatge de negocis
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jones
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Tatiane
5 d’oct. de 2024
Tatiane
Estada d’1 nit (set. 2024)