Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament North Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 42 €
taxes i impostos inclosos
16 d’ag. - 17 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple superior

Habitació quàdruple superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals econòmica

Habitació amb dos llits individuals econòmica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rodovia SC 480, Chapecó, Santa Catarina, 89815-280
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50.00 BRL per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 50.00 BRL només l'anada (entre 1 i 12 anys).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 10 BRL per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
North Hotel Chapeco
North Chapeco
North Hotel Hotel
North Hotel Chapecó
North Hotel Hotel Chapecó
Preguntes freqüents
Opinions: North Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Fabiano
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabiano
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Rogerio
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Rogerio
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Sonia T
Viatge en grup
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sonia T
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Áquilla
Viatge de negocis
6 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Áquilla
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
KEIDE
27 de maig de 2024
KEIDE
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
PAULO
4 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PAULO
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Willian
Viatge en grup
4 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Willian
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
NIVALDO
Viatge en família
2 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom.
NIVALDO
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Chadia
11 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Chadia
Estada d’1 nit (des. 2023)
4/10, Deficient
Derek
Viatge en família
28 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Derek
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Marianna
Viatge de negocis
12 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marianna
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Pedro Sergio Rangel Loure
Viatge de negocis
9 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel otimo ,
Pedro Sergio Rangel Loure
Estada d’1 nit (des. 2022)
6/10, Acceptable
Elizabeth Jacobs
Viatge de negocis
26 de set. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Elizabeth Jacobs
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Rafael
8 d’ag. de 2022
Rafael
Estada d’1 nit (ag. 2022)
6/10, Acceptable
SANDRO LUIZ STULP
Viatge en grup
6 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SANDRO LUIZ STULP
Estada d’1 nit (des. 2021)
4/10, Deficient
YURI
Viatge de negocis
2 de jul. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Não gostei e não voltaria
YURI
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Rafael Adriano
Viatge de negocis
31 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rafael Adriano
Estada d’1 nit (març 2021)
6/10, Acceptable
Simone
Viatge en família
2 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Simone
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Dionatas
Viatge de negocis
24 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dionatas
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
RAUL
Viatge en família
25 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rápida análise
RAUL
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Marcos Cesar
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcos Cesar
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)