Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 57 €
taxes i impostos inclosos
21 de set. - 22 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
10,0 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Estudi familiar

Estudi familiar
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals executiva

Habitació amb dos llits individuals executiva
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo és a Dom Gerônimo, a Chapecó. Capella de Sant Carles - Colònia Bacia és un dels atractius turístics locals, però si el que vols és apreciar la bellesa natural de la regió, visita Ecoparc i Parc de les Palmeres.

Rua Romilda Tormem Gobbi 250-D, Chapecó, SC, 89811-048
Què hi ha als voltants
- Hospital Unimed - 8 minuts en cotxe - 6.3 km
- Plaça Colonel Bertaso - 8 minuts en cotxe - 6.4 km
- Arena Condá - 8 minuts en cotxe - 6.7 km
- Centre de Cultura i Esdeveniments Plínio Arlindo de Nes - 8 minuts en cotxe - 6.7 km
- Ajuntament de Chapecó - 9 minuts en cotxe - 7.7 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Restaurante Colonial Grill
- Restaurante Superalfa - 7 minuts en cotxe
- Casa de Maria Restaurante - 5 minuts en cotxe
- Havanna Café - 5 minuts en cotxe
- Giraffas - 5 minuts en cotxe
Sobre aquest allotjament
Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 59.00 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Kindermann
Kindermann Chapeco Novo
Hotel Kindermann Chapecó Hotel Novo
Hotel Kindermann Chapecó Soft Opening
Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo Hotel
Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo Chapecó
Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo Hotel Chapecó
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo
Opinions
10
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
2 d’ag. de 2025
Carlos
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Charlene
Viatge en família
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació



Charlene
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
GIOVANI
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GIOVANI
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
Viatge de negocis
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Eduardo
19 de juny de 2025
Eduardo
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Thiago Mauricio
Viatge en família
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
O melhor hotel de Chapecó. Novo e moderno.
Thiago Mauricio
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Géssica
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Géssica
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Adel
Viatge de negocis
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adel
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Robson
Viatge en família
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robson
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bruno
Viatge de negocis
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruno
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viviane
Viatge de negocis
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viviane
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Neila
Viatge en família
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hospedagem incrível!
Neila
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Leticia
Viatge de negocis
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leticia
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Luciana
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luciana
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gilmar
Viatge en família
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gilmar
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Bernardo
Viatge de negocis
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bernardo
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
FABIO
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FABIO
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anderson V
Viatge de negocis
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anderson V
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Vinicius
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vinicius
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Leonardo
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Equipe muito competente e atenciosa
Leonardo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lenise Terezinha
Viatge en família
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente escolha!
Lenise Terezinha
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabio
Viatge de negocis
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Debora
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excepcional
Debora
Estada de 3 nits (abr. 2025)