Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo
Hotel a Chapecó amb esmorzar gratuït i un gimnàs obert les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 59 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
10,0 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Estudi familiar

Estudi familiar
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals executiva

Habitació amb dos llits individuals executiva
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cuina
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Romilda Tormem Gobbi 250-D, Chapecó, SC, 89811-048
Sobre aquest allotjament
Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo
Allotjaments similars

Tru by Hilton Chapecó
Tru by Hilton Chapecó
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 76 opinions
Preu actual: 49 €
taxes i impostos inclosos
12 de des. - 13 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 59.00 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Kindermann
Kindermann Chapeco Novo
Hotel Kindermann Chapecó Hotel Novo
Hotel Kindermann Chapecó Soft Opening
Hotel Kindermann Chapec ó - Hotel Novo Hotel
Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo Chapecó
Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo Hotel Chapecó
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo
10
Magnífic
10
Neteja
10
Comoditats
10
Personal i servei
10
Respecte al medi ambient
10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
maristela
Viatge de negocis
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
maristela
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria ines
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel maravilhoso
Maria ines
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernanda
Viatge en família
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernanda
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
2 d’ag. de 2025
Carlos
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
CASSIO M. L.
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CASSIO M. L.
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Amarildo
Viatge de negocis
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amarildo
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudia
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudia
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Leomir
Viatge de negocis
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leomir
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Klaus
Viatge de negocis
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Excepcional!!
Klaus
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Eduardo
Viatge de negocis
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eduardo
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Charles
28 de juny de 2025
Charles
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Charles
Viatge de negocis
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charles
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
augusto
Viatge de negocis
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
augusto
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Luis Alberto
Viatge de negocis
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luis Alberto
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Charlene
Viatge en família
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació



Charlene
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
GIOVANI
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GIOVANI
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
Viatge de negocis
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Eduardo
19 de juny de 2025
Eduardo
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Thiago Mauricio
Viatge en família
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
O melhor hotel de Chapecó. Novo e moderno.
Thiago Mauricio
Estada d’1 nit (juny 2025)








