Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
Menjar i beguda
Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible cada dia de 06:30 a 09:30
Comoditats
Màquina expenedora
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Servei de neteja (diari)
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
Accessibilitat en cadira de rodes
Ascensor
Baranes a les escales
Baranes als passadissos
Lounge accessible en cadira de rodes
Rampa d'accés a la piscina disponible
Recepció accessible en cadira de rodes
Més serveis
Allotjament lliure de fum
Serveis de l’habitació
Dormitori
Cortines opaques
Es proporcionen llençols
Bany
Articles de tocador gratuïts
Dutxa
Tovalloles
Entreteniment
Televisor
Menjar i beguda
Minibar
Altres
Aire condicionat
Escriptori
Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
Telèfon
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
S'admeten animals de companyia de manera gratuïta.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos i gats
1 en total (fins a 5 kg per animal de companyia)
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
AJ LTDA ME Chapeco
AJ HOTEL LTDA ME Chapeco
Hotel AJ HOTEL LTDA ME Chapeco
Chapeco AJ HOTEL LTDA ME Hotel
AJ LTDA ME
AJ Chapeco
Hotel AJ HOTEL Chapeco
Chapeco AJ HOTEL Hotel
AJ HOTEL Chapeco
AJ HOTEL Chapeco
AJ HOTEL
Hotel AJ HOTEL
AJ
AJ HOTEL LTDA ME
Aj Hotel Hotel
Aj Hotel Chapecó
Aj Hotel Hotel Chapecó
Preguntes freqüents
Aj Hotel accepta animals de companyia?
Sí, Aj Hotel admet gats i gossos (1 com a màxim) que pesin fins a 5 kg cadascun.
Quant costa aparcar a Aj Hotel?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Aj Hotel?
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.
A quina hora es fa el registre de sortida a Aj Hotel?
Registre de sortida: migdia.
Opinions: Aj Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 49 de 82 opinions
10-Excel·lent
49
Puntuació 8: Bo. 22 de 82 opinions
8-Bo
22
Puntuació 6: Acceptable. 8 de 82 opinions
6-Acceptable
8
Puntuació 4: Deficient. 1 de 82 opinions
4-Deficient
1
Puntuació 2: Horrible. 2 de 82 opinions
2-Horrible
2
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10/10, Excel·lent
Jair
Viatge en família
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jair
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Cristiane
Viatge en grup
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Atendimento do pessoal no café da manhã foi impecável, mta variedade e servido com mto capricho
Cristiane
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
DENNER
Viatge de negocis
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DENNER
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jair
Viatge en família
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jair
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aline Andrisa
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aline Andrisa
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Paulo
29 de gen. de 2025
Paulo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
ELIANE
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Já foi ótimo, principalmente na pandemia, mas hoje deixou a desejar, ficamos num quarto que apesar da janela, não tinha visão para nada, dava numa área tipo porão, cheia de móveis, nem podia abrir a janela, péssimo. Totalmente diferente de outras estadias no mesmo hotel que tivemos.
ELIANE
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Henrique
20 de gen. de 2025
Henrique
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Neder
Viatge de negocis
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Neder
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
RICHER
24 de des. de 2024
RICHER
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
RICHER
23 de des. de 2024
RICHER
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Josmar
16 de des. de 2024
Josmar
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Neder
Viatge de negocis
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Neder
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Carlos
Viatge de negocis
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super recomendo...
A estadia foi incrivel, os funcionários super educados e gentis.
Local limpo e arejado, e bem localizado.
Recomendo
Carlos
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Evandro
Viatge de negocis
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bom Hotel
Um bom Hotel, ja foi bem melhor, mas ainda e um dos melhores em Chapecó nesta linha de preço, e tem com certeza o melhor cafe da manhã.
Evandro
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Evandro
26 de nov. de 2024
Evandro
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Fabiano
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabiano
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Genezio Ricardo
17 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Muito barulho e apto. Com.chao sujo..
Genezio Ricardo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
JUCIELMA
Viatge de negocis
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JUCIELMA
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniela
13 d’oct. de 2024
Daniela
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Sheila
10 d’oct. de 2024
Sheila
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Junia Maria
Viatge en família
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Atendimento excelente. Ótimo custo-benefício. Fácil de estacionar. Café da manhã de ótimo.
Junia Maria
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Suetonio
Viatge de negocis
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Hotel muito organizado e o café da manhã é maravilhoso!!