60-7, Yongwondong-ro 221beon-gil, Jinhae-gu, Changwon, South Gyeongsang, 51610
Què hi ha als voltants
Nou Port de Busan - 1 minuts a peu - 0.0 km
Far de Gadeokdo - 14 minuts en cotxe - 12.6 km
Parc Aquàtic Gimhae Lotte - 15 minuts en cotxe - 15.9 km
Platja de Dadaepo - 21 minuts en cotxe - 20.8 km
Carrer de Nampodong - 23 minuts en cotxe - 23.7 km
Com moure’s per la zona
Busansinghang Station: 5 min en cotxe
Buk-cheolsong Station: 7 min en cotxe
Aeroport de Busan-Gimhae (PUS): a 36 min en cotxe
Restaurants
김해횟집 - 8 minuts a peu
Burger King - 19 minuts a peu
칠보덕장 - 16 minuts a peu
밀양돼지국밥 - 13 minuts a peu
동네커피 - 16 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Brown Dot Hotel Jinhae
Hotel a Jinhae
Has pensat a allotjar-te a Brown Dot Hotel Jinhae? Aprofita que ofereix una botiga de queviures o una botiga a l'abast, servei de bugaderia i tintoreria i un restaurant. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
Registre d'entrada exprés, allotjament lliure de fum i magatzem d'equipatge
Ascensor i servei de recepció obert les 24 hores
Característiques de l'habitació
A Brown Dot Hotel Jinhae, totes les habitacions disposen de comoditats com ara terres tèrmics i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen altres avantatges com sales d'estar independents i barnussos.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
Banys que ofereixen banyeres d'hidromassatge i articles de tocador gratuïts
Televisors de pantalla plana amb canals per cable
Terres tèrmics, sales d'estar independents i frigorífics
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament a les instal·lacions només disponible amb sol·licitud prèvia
Menjar i beguda
Un restaurant
Per a famílies
Bugaderia
Frigorífic a l'habitació
Habitacions insonoritzades
Supermercat o botiga de queviures
Comoditats
Bugaderia
Magatzem d'equipatge
Microones compartit
Servei de recepció obert les 24 hores
Supermercat o botiga de queviures
Serveis per als clients
Servei de bugaderia i rentatge en sec
Servei de neteja (diari)
Spa
Serveis de spa
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
Ascensor
Recepció accessible en cadira de rodes
Més serveis
Allotjament lliure de fum
Serveis de l’habitació
Dormitori
Cortines opaques
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Banyera d'hidromassatge
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
Sabatilles
Tovalloles
Entreteniment
Ordinador
Televisor de pantalla plana amb canals per cable
Menjar i beguda
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Cafetera i tetera
Frigorífic
Altres
Aire condicionat (control de la temperatura)
Escriptori
Habitacions insonoritzades
Sala d'estar independent
Terra tèrmic
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Registre d'entrada sense contacte
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 19 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida sense contacte
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Brown Dot Jinhae
Brown Dot Hotel Jinhae Hotel
Brown Dot Hotel Jinhae Changwon
Brown Dot Hotel Jinhae Hotel Changwon
Preguntes freqüents
Brown Dot Hotel Jinhae accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Brown Dot Hotel Jinhae?
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
A quina hora es fa el registre de sortida a Brown Dot Hotel Jinhae?
Registre de sortida: 11:00.
On es troba Brown Dot Hotel Jinhae?
Aquest hotel es troba a Jinhae i té Nou Port de Busan molt a prop. A més, queda a menys de 15 km de les atraccions següents: Club de Golf Yongwon i Parc LetsRun Busan–Gyeongnam. Far de Gadeokdo i Aramir Golf & Resort també són a menys de 15 km.
Opinions: Brown Dot Hotel Jinhae
Opinions
7,6
Bo
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 7 de 24 opinions
10-Excel·lent
7
Puntuació 8: Bo. 6 de 24 opinions
8-Bo
6
Puntuació 6: Acceptable. 9 de 24 opinions
6-Acceptable
9
Puntuació 4: Deficient. 1 de 24 opinions
4-Deficient
1
Puntuació 2: Horrible. 1 de 24 opinions
2-Horrible
1
7,6/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10/10, Excel·lent
Khamalesh
14 d’abr. de 2025
Khamalesh
Estada de 5 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Jae hyung
Viatge en família
24 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jae hyung
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
BYEONGKWAN
22 de juny de 2024
BYEONGKWAN
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
sang Jun
30 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sang Jun
Estada d’1 nit (maig 2024)
4/10, Deficient
wonse
Viatge en família
25 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
wonse
Estada d’1 nit (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Chankil
Viatge en família
23 de des. de 2023
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
숙소가 너무 외각이라 잠자는 것 외엔 아무것도 할 수없음. 식사등..
Chankil
Estada d’1 nit (des. 2023)
6/10, Acceptable
Yoon
8 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Again mosquito infestation.
Yoon
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Kyung
4 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kyung
Estada de 2 nits (març 2023)
8/10, Bo
Jinseok
Viatge de negocis
12 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jinseok
Estada d’1 nit (nov. 2022)
6/10, Acceptable
Eui hwan
16 d’ag. de 2022
Eui hwan
Estada d’1 nit (ag. 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
27 de des. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2020)
6/10, Acceptable
NAKMIN
Viatge de negocis
28 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
NAKMIN
Estada d’1 nit (oct. 2020)
6/10, Acceptable
William
12 d’oct. de 2019
William
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Hojun
2 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació