The Golden Plaza Hotel & Spa
Hotel d'estil art-déco a Dera Bassi amb aparcament amb assistència i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Golden Plaza Hotel & Spa





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Bany privat
Assecador de cabells
Cafetera/tetera
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Bany privat
Assecador de cabells
Cafetera/tetera
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Barnussos
Bany privat
Assecador de cabells
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Bany privat
Assecador de cabells
Cafetera/tetera
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Paras Downtown Square Mall, Dera Bassi, Punjab, 140603
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Holiday Inn Chandigarh Zirakpur by IHG
Holiday Inn Chandigarh Zirakpur by IHG
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 115 opinions
Preu actual: 53 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 2950 INR per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 1475 INR per nen (5-11 anys)
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar: 300 INR per adult i 300 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 500 INR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 1000.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
No visitors or unregistered guests are allowed in guestrooms
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Golden Palms Hotel
Golden Palms Hotel Zirakpur
Golden Palms Zirakpur
Golden Plaza Hotel Zirakpur
Golden Plaza Hotel
Golden Plaza Zirakpur
The Golden Plaza Hotel & Spa Zirakpur, Chandigarh
The Golden Plaza Hotel Spa
The Golden Plaza & Dera Bassi
The Golden Plaza Hotel & Spa Hotel
The Golden Plaza Hotel & Spa Dera Bassi
The Golden Plaza Hotel & Spa Hotel Dera Bassi
Preguntes freqüents
Opinions: The Golden Plaza Hotel & Spa
Opinions
7,6
Bo
8,4/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
29 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
François
Viatge en grup
20 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Convenable
François
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Karandeep
4 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Karandeep
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Arjun
1 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arjun
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Upinderjit
23 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Awesome place to stay for a relatively low price.
Upinderjit
Estada d’1 nit (oct. 2017)
4/10, Deficient
Apoorv
4 de jul. de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bad choice
Apoorv
Estada de 2 nits (juny 2017)
10/10, Excel·lent
Nikhil
17 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nikhil
10/10, Excel·lent
Nadeem, Mumbai
20 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good one
Nadeem
8/10, Bo
Sanjeev
12 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sanjeev
8/10, Bo
guri, christchurch
12 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
guri
10/10, Excel·lent
Madan
8 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Madan
2/10, Horrible
Viatger verificat
22 de febr. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
sukhpreet
14 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Highly Recommended
sukhpreet
6/10, Acceptable
Dhananjay, Mumbai
27 de nov. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
My stay at Chandigarh
Dhananjay
8/10, Bo
Aman, Delhi
16 d’oct. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Good, Though Not Great
Aman
2/10, Horrible
Rajiv, Zirakpur
21 de set. de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
making fool to customer
Rajiv
8/10, Bo
PRABHU, Bangalore
18 d’ag. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chandighar - Golden Palm
PRABHU
8/10, Bo
Gaurav, Vadodara
18 de juny de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel and nice ambience
Gaurav
6/10, Acceptable
Hemant
29 de maig de 2014
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hemant
6/10, Acceptable
AS, Mumbai
19 de maig de 2014
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Ok hotel very close to airport.
AS
6/10, Acceptable
akshay, new delhi
1 de maig de 2014
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
decent hotel
akshay
8/10, Bo
Thatchy, Bangkok
17 d’abr. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stop by for an ovrrnight stay
Thatchy
10/10, Excel·lent
THEASHOK, NEWDELHI
17 d’abr. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació