Mint Hotel Premia
Hotel a Dera Bassi amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Mint Hotel Premia





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 36 €
taxes i impostos inclosos
19 de juny - 20 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium, vistes a la ciutat

Habitació doble prèmium, vistes a la ciutat
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, vistes a la ciutat

Habitació doble superior, vistes a la ciutat
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Showroom No 1-2-3, Balaji Enclave, Zirakpur-PUNJAB-140603 MOB-9814116644, Dera Bassi, Punjab, 140603
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Downtown
Hotel Downtown
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
6.4 de 10, 7 opinions
Preu actual: 26 €
taxes i impostos inclosos
19 de juny - 20 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 250 INR per adult i 250 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 700.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
L’allotjament també es coneix com a
Mint Hotel Premia Zirakpur
Mint Premia Zirakpur
Mint Premia
Mint Hotel Premia Zirakpur Chandigarh
Mint Hotel Premia Hotel
Mint Hotel Premia Dera Bassi
Mint Hotel Premia Hotel Dera Bassi
Preguntes freqüents
Opinions: Mint Hotel Premia
Opinions
7,6
Bo
8,0/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
6 de gen. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
umesh kumar
23 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
umesh kumar
Estada d’1 nit (maig 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
16 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Losing its appeal
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Manjit
25 de març de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Mint hotel review
Manjit
6/10, Acceptable
Viatger verificat
23 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
value for money hotel/poor housekeeping services
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació