Hotel Randsbergerhof
Hotel de luxe amb spa complet i esmorzar gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Randsbergerhof





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 202 €
taxes i impostos inclosos
17 de nov. - 18 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort

Habitació individual Comfort
8,4 sobre 10
Molt bo
(10 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Armari rober o de rebost
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
9,0 sobre 10
Fantàstic
(10 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Sofà llit: doble
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Bloc d'apartaments

Bloc d'apartaments
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Randsbergerhofstrasse 15 19, Cham, 93413
Sobre aquest allotjament
Hotel Randsbergerhof
Allotjaments similars

B&B am Steinbachtal
B&B am Steinbachtal
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
8.6 de 10, Excel·lent, 70 opinions
Preu actual: 120 €
taxes i impostos inclosos
17 de nov. - 18 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 8.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Randsbergerhof Cham
Randsbergerhof Cham
Randsbergerhof
Hotel Randsbergerhof Cham
Hotel Randsbergerhof Hotel
Hotel Randsbergerhof Hotel Cham
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Randsbergerhof
Opinions
9,0
Fantàstic
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Christina
Viatge en grup
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christina
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Akira
3 d’ag. de 2025
Akira
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Joachim
Viatge de negocis
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joachim
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jennie
Viatge en família
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jennie
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Werner
Viatge en parella, Viatge en grup, Viatge en família
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Werner
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Bernhard
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernhard
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ali
9 de jul. de 2025
Ali
Estada de 3 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Michael
3 de jul. de 2025
Michael
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ali
29 de juny de 2025
Ali
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Stefan
Viatge de negocis
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefan
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Ali
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ali
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Arno
Viatge de negocis
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arno
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Zhengqi
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Zhengqi
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nikolai
Viatge de negocis
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nikolai
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Natalie
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalie
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Oliver
Viatge de negocis
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oliver
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Patrick
27 de març de 2025
Patrick
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sahra Angela
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sahra Angela
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Arno
Viatge de negocis
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr gutes Hotel mit Restaurant, Wellness etc.
Arno
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Francesco
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francesco
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Heike
Viatge en grup
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr erholsamer Aufenthalt
Heike
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Mario David
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Mario David
Estada de 2 nits (febr. 2025)








