JK Living Hotel & Service Apartment
Hotel a Chachoengsao amb un gimnàs i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament JK Living Hotel & Service Apartment





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 32 €
taxes i impostos inclosos
4 de jul. - 5 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Prachasan Road, near Wat Sothon and Robinson, Chachoengsao, 24000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Heaven Hotel Chachoengsao
Heaven Hotel Chachoengsao
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 20 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 300.00 THB per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 100 THB per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1000 THB per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
JK Living Service Apartment
JK Living Hotel Service Apartment Muang Chachoengsao
JK Living Hotel Service Apartment
JK Living Service Apartment Muang Chachoengsao
Jk Living & Service Apartment
JK Living Hotel & Service Apartment Hotel
JK Living Hotel & Service Apartment Chachoengsao
JK Living Hotel & Service Apartment Hotel Chachoengsao
Preguntes freqüents
Opinions: JK Living Hotel & Service Apartment
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Sayan
Viatge de negocis
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sayan
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
HIROSHI
29 de set. de 2023
HIROSHI
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Walter
31 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Walter
Estada de 8 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Dr. Chakkam
24 de febr. de 2023
Dr. Chakkam
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Techinee
Viatge en família
6 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Techinee
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de des. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Watcharakorn
Viatge en família
17 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Watcharakorn
Estada d’1 nit (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de juny de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2020)
8/10, Bo
Scott
Viatge de negocis
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Close to work
Scott
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
8 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
4/10, Deficient
Kritchawach
7 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Poor on management and response to guests
Kritchawach
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
n
Viatge de negocis
18 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
n
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
James
9 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
James
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
19 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
15 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
11 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Danny, Melbourne Australia
3 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Danny
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Nattakan
16 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
love this hotel
Nattakan
Estada de 4 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Barry
5 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Barry
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Jurairat
31 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
ห้องพักดี แต่มีเสียงรบกวนจากภายนอกตลอด
Jurairat
Estada d’1 nit (ag. 2018)