Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hostellerie des Clos





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 144 €
taxes i impostos inclosos
28 de set. - 29 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (Grand Confort)

Habitació doble (Grand Confort)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat independent
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
8,6 sobre 10
Excel·lent
(14 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat independent
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat independent
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

18 Rue Jules Rathier, Chablis, Yonne, 89800
Sobre aquest allotjament
Hostellerie des Clos
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.60 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 14 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 7 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hostellerie Clos
Hostellerie Clos Chablis
Hostellerie Clos Hotel
Hostellerie Clos Hotel Chablis
l`Hostellerie Des Clos Hotel Chablis
Hostellerie des Clos Hotel
Hostellerie des Clos Chablis
Hostellerie des Clos Hotel Chablis
Preguntes freqüents
Opinions: Hostellerie des Clos
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
diana
Viatge en parella
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
diana
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Stuart
Viatge en parella
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stuart
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gina, Huntington Beach
Viatge en parella
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gina
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jeanne
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeanne
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Åsa
3 de juny de 2025
Åsa
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
michèle
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Belle découverte
michèle
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Elisabeth
Viatge en grup
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elisabeth
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Paul
Viatge en grup
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
marie
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Pleasant stay and good value for money
marie
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
David
Viatge en grup
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
David
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jean-michel
Viatge de negocis
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-michel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christophe
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christophe
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Laurent
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurent
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jean-michel
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-michel
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Lorenzo
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lorenzo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mrs C
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Full of charm
Mrs C
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bo
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
2/10, Horrible
Brian
Viatge de negocis
22 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Unmanned 24hour reception
Brian
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Richard
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Richard
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
29 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Julia
Viatge en parella
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julia
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Cecilie
12 d’oct. de 2024
Cecilie
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Bernard
28 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernard
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Rudolf
Viatge de negocis
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rudolf
Estada d’1 nit (set. 2024)