Inan Kardesler Hotel
Hotel a la vora del riu amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Inan Kardesler Hotel





Serveis populars
El preu actual és de 126 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, pati hawaià, vistes a la ciutat

Habitació triple, pati hawaià, vistes a la ciutat
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Golbasi Mevkii, No 25 Uzungol, Çaykara, Uzungol, 61960
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Inanlar Deluxe Hotel & Bungalow
Inanlar Deluxe Hotel & Bungalow
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 41 opinions
Preu actual: 107 €
taxes i impostos inclosos
19 d’ag. - 20 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 60 EUR per vehicle.
- Càrrec pel llit addicional: 25 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 24737
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Inan Kardesler Hotel Caykara
Inan Kardesler Hotel Hotel
Inan Kardesler Hotel Çaykara
Inan Kardesler Hotel Hotel Çaykara
Preguntes freqüents
Opinions: Inan Kardesler Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio
1 de set. de 2024
Antonio
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Sahar
20 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
Sahar
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
EMRE
22 de juny de 2024
EMRE
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Homa, Corona
Viatge en parella
22 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Homa
Estada d’1 nit (maig 2023)
6/10, Acceptable
Wessim
Viatge en parella
26 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Wessim
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
TAHA
24 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TAHA
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
OZER
Viatge en família
23 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muhteşem
OZER
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Muhammed
Viatge en família
2 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muhammed
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Burak
3 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Çok İyi Hizmet
Burak
Estada de 2 nits (des. 2022)
4/10, Deficient
AbdulAThim
4 de des. de 2022
AbdulAThim
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
yusuf
8 de juny de 2022
yusuf
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Erkan
4 de maig de 2022
Erkan
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Salim
25 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Salim
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
AHMAD
23 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AHMAD
Estada de 2 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Emirhan
Viatge en família
21 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Güzel mutfak, muhteşem manzara, kaba resepsiyonist
Emirhan
Estada de 2 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Shaikha
26 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shaikha
Estada de 2 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Tayfun
Viatge en família
13 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Tayfun
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Ali
Viatge en família
30 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best Place to Stay in Uzungol

Ali
Estada de 2 nits (jul. 2021)
2/10, Horrible
mohamed khaldoun
17 de jul. de 2021
mohamed khaldoun
Estada de 3 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Bryan
3 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent hotel




Bryan
Estada d’1 nit (set. 2020)
2/10, Horrible
ibrahim
Viatge en grup
12 de set. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
REZALET
ibrahim
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Seyed Mojtaba
Viatge en grup
9 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Seyed Mojtaba
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Amne
8 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Amne
Estada d’1 nit (set. 2020)