ibis Caxias do Sul
Hotel a Caxias do Sul amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Caxias do Sul





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 49 €
taxes i impostos inclosos
16 d’ag. - 17 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
7,2 sobre 10
Bé
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitori independent
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Productes de neteja ecològics
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
8,4 sobre 10
Molt bo
(14 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitori independent
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Productes de neteja ecològics
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Joao Nichelle 2335, Sanvit, Caxias do Sul, Rio Grande do Sul, 95012-631
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Travel Inn Hotels Caxias do Sul
Travel Inn Hotels Caxias do Sul
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Piscina infantil
9.0 de 10, Fantàstic, 246 opinions
Preu actual: 47 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 53.00 BRL per adult i 26.50 BRL per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 75 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza energia solar.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Ibis Caxias Sul Hotel
Ibis Caxias Sul
ibis Caxias do Sul Hotel
ibis Caxias do Sul Caxias do Sul
ibis Caxias do Sul Hotel Caxias do Sul
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Caxias do Sul
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge de negocis
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge
Viatge de negocis
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Custo/benefício.
Jorge
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Pedro
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pedro
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
MARCOS
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito boa!
MARCOS
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joviane
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joviane
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Patricia
21 d’abr. de 2025
Patricia
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Custo/benefício
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Fabiano
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Fabiano
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Ronald
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Precisa de melhorias
Ronald
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roberto
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rudimar
Viatge en grup
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rudimar
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marcelo
30 de març de 2025
Marcelo
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Katia
Viatge de negocis
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Katia
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge
Viatge de negocis
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Custo/benefício
Jorge
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tiago
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tiago
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Custo/benefício
Jorge
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
SUZIELLY
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SUZIELLY
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Érico Luis
22 de març de 2025
Érico Luis
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Raquel
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raquel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexandre
Viatge de negocis
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa estadia
Alexandre
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Márcia
7 de març de 2025
Márcia
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Paulo Eduardo
Viatge de negocis
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo Eduardo
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anelise
25 de febr. de 2025
Anelise
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jorge Henrique
21 de febr. de 2025
Jorge Henrique
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada d’1 nit (febr. 2025)