Hotel Bless
Hotel a Cascavel amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Bless





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica

Habitació individual econòmica
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Espai de treball apte per a portàtils
Servei de neteja diari
Escriptori
Habitació individual estàndard
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Espai de treball apte per a portàtils
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals econòmica

Habitació doble o amb dos llits individuals econòmica
El més destacat
Televisor
Dormitoris
3 Banys
Espai de treball apte per a portàtils
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple econòmica

Habitació triple econòmica
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Espai de treball apte per a portàtils
Servei de neteja diari
Escriptori
Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Espai de treball apte per a portàtils
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Carlos Gomes 3917, Cascavel, PR, 85801-090
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Caiuá Cascavel
Hotel Caiuá Cascavel
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 366 opinions
Preu actual: 43 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Bless Hotel
Hotel Bless Cascavel
Hotel Bless Hotel Cascavel
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Bless
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (des. 2023)
8/10, Bo
José
22 de nov. de 2023
José
Estada d’1 nit (nov. 2023)
4/10, Deficient
Viatger verificat
31 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Eduardo
Viatge de negocis
9 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eduardo
Estada de 2 nits (juny 2022)
8/10, Bo
Valquiria
28 de maig de 2022
Valquiria
Estada de 2 nits (maig 2022)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 de maig de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Experiência ruim! Limpeza e serviço a desejar!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Alexandre
Viatge de negocis
25 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Incrível
Alexandre
Estada de 2 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
12 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodrigo
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
4 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
Tiago
31 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tiago
Estada d’1 nit (jul. 2021)