Central Park Hotel by Bourbon
Hotel al centre a Cascavel amb un restaurant i connexió amb un centre comercial
Galeria de fotos de l’allotjament Central Park Hotel by Bourbon





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 55 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Room Superior

Room Superior
Carregar totes les fotos de: Room Superior

Room Superior
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Paraná, 2899, Cascavel, PR, 85810-010
Sobre aquest allotjament
Central Park Hotel by Bourbon
Allotjaments similars

Hotel Caiuá Cascavel
Hotel Caiuá Cascavel
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 456 opinions
Preu actual: 49 €
taxes i impostos inclosos
18 de des. - 19 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 29 BRL per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 28.00 BRL per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Bourbon Cascavel Hotel Express
Bourbon Cascavel Express Hotel
Bourbon Hotel Express
Bourbon Cascavel Express Hotel Brazil - Parana
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Central Park Hotel by Bourbon
8,2
Molt bo
8,8
Neteja
8,8
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família amb nens petits
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Vicente
Viatge de negocis
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vicente
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Adilson
Viatge en família
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adilson
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
André Luís
Viatge en família
10 d’ag. de 2025
André Luís
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
GERSON
Viatge de negocis
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótima opção de hotel
GERSON
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Lilian Mariane
Viatge de negocis
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lilian Mariane
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Felipe
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Felipe
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
ismael
Viatge de negocis
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ismael
Estada de 3 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Antônio
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antônio
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mauricio
Viatge de negocis
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mauricio
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mauricio
Viatge de negocis
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mauricio
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Vanderley Doin
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vanderley Doin
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Adilsom
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Adilsom
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Thiago
6 de juny de 2025
Thiago
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Viviany
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viviany
Estada de 3 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Katia C B
23 de maig de 2025
Katia C B
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Bruce
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa opção
Bruce
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
RODRIGO
12 de maig de 2025
RODRIGO
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
osmar
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
osmar
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Luiz Henrique
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luiz Henrique
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ANTONIO
Viatge de negocis
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
ANTONIO
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Davi
Viatge de negocis
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Davi
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Cristiane
Viatge de negocis
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cristiane
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Wilson
16 d’abr. de 2025
Wilson
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
CARLOS CEZAR
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CARLOS CEZAR
Estada de 2 nits (març 2025)








