Central Park Hotel by Bourbon
Hotel al centre a Cascavel amb un restaurant i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Central Park Hotel by Bourbon





Serveis populars
El preu actual és de 39 €
taxes i impostos inclosos
25 d’ag. - 26 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior (Plus)

Habitació doble superior (Plus)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Double Room Superior

Double Room Superior
Carregar totes les fotos de: Room Superior

Room Superior
Carregar totes les fotos de: Double Room Superior

Double Room Superior
Carregar totes les fotos de: Double Room Superior

Double Room Superior
Carregar totes les fotos de: Room Superior

Room Superior
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Paraná, 2899, Cascavel, PR, 85810-010
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Caiuá Cascavel
Hotel Caiuá Cascavel
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 389 opinions
Preu actual: 45 €
taxes i impostos inclosos
23 d’ag. - 24 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 29 BRL per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 28.00 BRL per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Bourbon Cascavel Hotel Express
Bourbon Cascavel Express Hotel
Bourbon Hotel Express
Bourbon Cascavel Express Hotel Brazil - Parana
Preguntes freqüents
Opinions: Central Park Hotel by Bourbon
Opinions
8,0
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ANTONIO
Viatge de negocis
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
ANTONIO
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Davi
Viatge de negocis
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Davi
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Cristiane
Viatge de negocis
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cristiane
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Wilson
16 d’abr. de 2025
Wilson
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
CARLOS CEZAR
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CARLOS CEZAR
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bibiana
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bibiana
Estada de 3 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Marcus
31 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Marcus
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mohamad
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohamad
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rivaldo Claudino
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rivaldo Claudino
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo
Viatge de negocis
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Walter
21 de març de 2025
Walter
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rainer
20 de març de 2025
Rainer
Estada de 2 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Juliane
13 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Juliane
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Joemilso
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa estadia
Joemilso
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Karla Alessandra Camargo
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Karla Alessandra Camargo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Teófilo
23 de febr. de 2025
Teófilo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Halison
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Halison
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Ali
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Ali
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Cleyton
Viatge de negocis
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Cleyton
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria L
Viatge de negocis
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria L
Estada de 3 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
jasiel de lima
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Reclamações
jasiel de lima
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Carlos
Viatge en família
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Carlos
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
UELISON ANTONIO LUIZ
Viatge de negocis
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
UELISON ANTONIO LUIZ
Estada d’1 nit (gen. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets