Hotel Casa Pizarro
Hotel al centre a Cartagena amb servei complet de spa i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Casa Pizarro





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica

Habitació clàssica
8,0 sobre 10
Molt bo
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Suite prèmium

Suite prèmium
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Banyera d'hidromassatge
Bany privat
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle del pozo Número 25-56, Getsemaní, Cartagena, Bolívar, 130001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Getsemani Cartagena Luxury Hotel
Getsemani Cartagena Luxury Hotel
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
8.8 de 10, Excel·lent, 931 opinions
Preu actual: 85 €
9 de jul. - 10 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 80000 COP per vehicle (3 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-20:00.
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 12 anys
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Casa Pizarro Cartagena
Hotel Casa Pizarro
Casa Pizarro Cartagena
Hotel Casa Pizarro Hotel
Hotel Casa Pizarro Cartagena
Hotel Casa Pizarro Hotel Cartagena
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Casa Pizarro
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Julia
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julia
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Gladys
Viatge en família
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gladys
Estada de 4 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Vanessa
Viatge en parella
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vanessa
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Edwin, Cherry Hill
Viatge en parella
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Edwin
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Håvard
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Håvard
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Evelyn
11 de març de 2025
Evelyn
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Linda
Viatge en família
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Linda
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
daniel
Viatge en grup
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Réservez sans hésiter
daniel
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en parella
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
wendy, seattle
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
wendy
Estada de 5 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Guillermo
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Guillermo
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Maria Jose
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria Jose
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Zamira
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zamira
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mathilde
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Mathilde
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mathilde
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastisk hotel
Mathilde
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Johnny
Viatge en parella
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Johnny
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Edward A
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Edward A
Estada de 10 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Petra
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent service! Great location.



Petra
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Isabela
2 de gen. de 2025
Isabela
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Gillian
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gillian
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Enrique
Viatge en parella
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Enrique
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Pierrick
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pierrick
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Samuel
24 de des. de 2024
Samuel
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Jon
Viatge en família
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jon
Estada d’1 nit (des. 2024)