Hotel Blue Concept
Hotel a la vora de la badia amb un centre de negocis obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Blue Concept





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium, 1 llit de matrimoni gran

Habitació prèmium, 1 llit de matrimoni gran
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Armari rober o de rebost
Caixa forta amb espai per a un portàtil
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit doble

Habitació doble superior, 1 llit doble
7,8 sobre 10
Bé
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Caixa forta amb espai per a un portàtil
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Armari rober o de rebost
Caixa forta amb espai per a un portàtil
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Double Room Superior

Double Room Superior
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: Room Deluxe

Room Deluxe
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bocagrande Cra 3 # 6 - 102, Cartagena, Bolivar, 130001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Playa Club
Hotel Playa Club
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
7.8 de 10, Bé, 260 opinions
Preu actual: 55 €
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 24000 COP per adult i 24000 COP per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Blue Concept Cartagena
Hotel Blue Concept
Blue Concept Cartagena
Blue Concept
Hotel Blue Concept Hotel
Hotel Blue Concept Cartagena
Hotel Blue Concept Hotel Cartagena
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Blue Concept
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos, Barranquilla
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Ivonne, Bogota
Viatge en família
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ivonne
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Zafir
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zafir
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
STUART
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
STUART
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Elena
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elena
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Felipe
Viatge en grup
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo custo benefício
Felipe
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
America
Viatge en parella
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
America
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ana
21 d’abr. de 2025
Ana
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Monty
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Monty
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ronnie
16 d’abr. de 2025
Ronnie
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
roger
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
roger
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Yanissa
23 de març de 2025
Muy descuidadas habitaciones
Yanissa
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Cristian David
Viatge en grup
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Cristian David
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Takima
Viatge en família
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Neteja
Takima
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Daniel
Viatge en parella
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Daniel
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Susana
Viatge en parella
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Susana
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Sandra
28 de febr. de 2025
Sandra
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Magdalena
28 de febr. de 2025
Magdalena
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lidia
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lidia
Estada de 6 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Carmen
7 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Carmen
Estada de 2 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Luis
24 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Adriana
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adriana
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Andres F
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andres F
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ramakrishna
Viatge en grup
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ramakrishna
Estada de 2 nits (des. 2024)