Casa Mary
Hotel d'estil victorià amb esmorzar gratuït i una terrassa superior
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Casa Mary





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Room Superior

Room Superior
Carregar totes les fotos de: Twin Room Deluxe

Twin Room Deluxe
Carregar totes les fotos de: Twin Room Standard

Twin Room Standard
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
També et pot agradar

Isla Corona
Rosario Islands
- Platja privada
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
10.0 de 10, Excepcional, 1 opinió
Preu actual: 494 €
18 de jul. - 19 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle Del Guerrero 29-89 Getsemani, Cartagena, Bolivar, 130001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Casa Pombo 102
Casa Pombo 102
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Espai a l’aire lliure
2.0 de 10, 1 opinió
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 80000 COP per vehicle l'anada i la tornada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Casa Mary
Casa Mary Cartagena
Casa Mary Hotel
Casa Mary Hotel Cartagena
Casa Mary Hotel
Casa Mary Cartagena
Casa Mary Hotel Cartagena
Preguntes freqüents
Opinions: Casa Mary
Opinions
7,6
Bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
17 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
nicole
28 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
superbe
nicole
Estada de 2 nits (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Ramon
15 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Mold
Ramon
Estada de 3 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Thomas
25 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
8/10, Bo
chery, canada
18 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good location but noisy
chery
Estada de 3 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Heriberto Jesus
11 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente ubicación
Heriberto Jesus
Estada de 2 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Yanela , Miami
17 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Perfect Location.
Yanela
Estada de 3 nits (ag. 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
27 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
8/10, Bo
Teresa
6 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Location/ Staff
Teresa
8/10, Bo
Simão
28 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Muito bom!
Simão
4/10, Deficient
Alice
5 de jul. de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei
Cuidado!
Alice
10/10, Excel·lent
Jorge M, Bogotá
19 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fue mejor de lo que pensábamos
Jorge M
6/10, Acceptable
Jesus
15 de febr. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jesus
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de nov. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Casa Mary
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Not bad, but there are better places to stay.
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
2/10, Horrible
Sueli, Rio de Janeiro
5 d’ag. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Não vale a pena!
Sueli
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Casa Mary
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de juny de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de juny de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Getsemani gem
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de maig de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
NOT INFORMING GUESTS
Viatger verificat
8/10, Bo
Ewa, Montreal
20 de març de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel propre et agreable proche du Centre
Ewa
6/10, Acceptable
Maria, Concepción del Uruguay - Argentina
23 de febr. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
Todo bien, peeero....
Maria
8/10, Bo
emily, oslo
16 de febr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Goof value
emily
8/10, Bo
Mariann, Helsingborg
12 de febr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació