Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Carpi





VIP Access
Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Hotel Carpi és a Carpi, al districte de negocis. No et perdis punts d'interès com Plaça dels Màrtirs i Església de Santa Maria; a més, afegeix un toc cultural a les teves vacances i visita Museu Enzo Ferrari. Vols aprofitar la teva estada a la ciutat per veure algun esdeveniment o partit? Consulta la programació que ofereix Arena RCF.

Via delle Magliaie 2/4, Carpi, MO, 41012
Què hi ha als voltants
- Plaça dels Màrtirs - 3 minuts en cotxe - 2.2 km
- Palazzo dei Pio - 4 minuts en cotxe - 2.9 km
- Església de Santa Maria - 4 minuts en cotxe - 2.9 km
- Camp de Fossoli - 11 minuts en cotxe - 8.5 km
- Museu Enzo Ferrari - 19 minuts en cotxe - 22.8 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Express Self Service - 3 minuts en cotxe
- Bar Firenze - 19 minuts a peu
- McDonald's - 2 minuts a peu
- Old Wild West - 8 minuts a peu
- Giusto Spirito - 2 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Hotel Carpi
Allotjaments similars

Hotel Gabarda
Hotel Gabarda
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 55 opinions
Preu actual: 108 €
taxes i impostos inclosos
28 de set. - 29 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Pet fee: EUR 10.00 per pet (varies based on length of stay)
- Service animals are exempt from fees
- Late check-out fee: EUR 20.00 (subject to availability)
- Crib (infant bed) fee: EUR 10.00 per night
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar trones, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Carpi
My One Carpi
Hotel Carpi Hotel
Hotel Carpi Carpi
Hotel Carpi Hotel Carpi
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Carpi
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
8,0
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
26 de juny de 2025
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Hing
Viatge de negocis
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hing
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Diego
26 de maig de 2025
Diego
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Giuseppe
Viatge de negocis
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giuseppe
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Viviana
Viatge en grup
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viviana
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
René
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
René
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Krista
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Krista
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
??
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudio
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudio
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Nicolò
Viatge de negocis
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Nicolò
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Bruno
Viatge en parella, Viatge de negocis
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bruno
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Angelo
2 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Angelo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Klaus - Jürgen
Viatge de negocis
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Klaus - Jürgen
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Klaus - Jürgen
Viatge de negocis
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Klaus - Jürgen
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Valerio
Viatge en parella
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Valerio
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Riccardo
9 d’oct. de 2024
Riccardo
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Lorenzo
Viatge de negocis
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lorenzo
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Lorenzo
Viatge de negocis
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lorenzo
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Timo
Viatge de negocis
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Timo
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Inger
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Inger
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Bruno
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bruno
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Roland
6 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roland
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
antonella
Viatge de negocis
4 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
antonella
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Thomas
28 de jul. de 2024
Thomas
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Carlo
Viatge en grup
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
gentilezza e professionalita
Carlo
Estada d’1 nit (jul. 2024)