Bemar Carmelo Hotel
Hotel a Carmelo amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bemar Carmelo Hotel





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 143 €
12 d’ag. - 13 d’ag.
Opcions d’habitació
Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
8 dormitoris
Un assecador de cabells
8 Banys
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Tabaré, 2671, Carmelo, Departamento de Colonia, 70100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Puerto Dijama Hotel Boutique
Puerto Dijama Hotel Boutique
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
7.6 de 10, Bé, 5 opinions
Preu actual: 58 €
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Del 15 de novembre al dia després de pasqua, és possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Uruguai sobre el valor afegit (10 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (10 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 35.0 USD per dia.
- Sopar a l'allotjament: 1 USD.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Preguntes freqüents
Opinions: Bemar Carmelo Hotel
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Atendimento incrível
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adoramos a estadia! Muito confortável
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Isaias
Viatge en grup
26 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Um lugar para descansar
Isaias
Estada de 3 nits (maig 2024)
6/10, Acceptable
Mary
Viatge en família
20 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Mary
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Maurício
21 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maurício
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
isabela
Viatge en grup
12 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
isabela
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Silvia
Viatge en parella
24 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Silvia
Estada de 7 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Henrique
5 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Henrique
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Paulo Cesar
20 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paulo Cesar
Estada d’1 nit (maig 2023)