Ibis Carlos Barbosa
Hotel als afores amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ibis Carlos Barbosa





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 55 €
taxes i impostos inclosos
15 d’ag. - 16 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitori independent
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, diversos llits

Habitació estàndard, diversos llits
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Sofà llit
Cortines opaques
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Dormitori independent
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Buarque De Macedo 4157, Centro, Carlos Barbosa, 95185000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Dall'Onder Ski Hotel
Dall'Onder Ski Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Piscina infantil
9.2 de 10, Fantàstic, 499 opinions
Preu actual: 48 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 53.00 BRL per adult i 26.50 BRL per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 75 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
ibis Carlos Barbosa Opening September 2018 Hotel
ibis Carlos Barbosa Opening September 2018
ibis Carlos Barbosa Opening S
Ibis Carlos Barbosa Hotel
Ibis Carlos Barbosa Carlos Barbosa
Ibis Carlos Barbosa Hotel Carlos Barbosa
ibis Carlos Barbosa (Opening September 2018)
Preguntes freqüents
Opinions: Ibis Carlos Barbosa
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Daniela
Viatge en grup
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniela
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcelo
Viatge en grup
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcelo
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Charles Miguel
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charles Miguel
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Raquel
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Raquel
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
fabio
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fabio
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Maiara
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Maiara
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
JOAO ANTONIO
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ibis, mas pode ser melhor, precisa cuidado!
JOAO ANTONIO
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Luis Matheus
Viatge en grup
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luis Matheus
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Henrique
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Henrique
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Marcos Paulo
7 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Marcos Paulo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bibiana
10 de març de 2025
Bibiana
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ana Maria
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ana Maria
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Edmar de
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edmar de
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Wagner
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Wagner
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Silvia
Viatge en grup
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Silvia
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
amanda
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
amanda
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
JEAN
11 de gen. de 2025
JEAN
Estada de 5 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
ISRAEL
Viatge en família
8 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
RUIM!!!
ISRAEL
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Marli
Viatge en grup
8 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Marli
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
FABIANO
Viatge en família
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
FABIANO
Estada de 7 nits (des. 2024)
8/10, Bo
NICOLAS
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NICOLAS
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Alexander
Viatge en família
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Alexander
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Juliana
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Juliana
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Ivan
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mais atenção com o cliente.
Ivan
Estada de 3 nits (nov. 2024)