San Remo Hotel

Allotjament de 2.5 estrelles
Hotel a Carazinho amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament San Remo Hotel

Habitació superior, balcó | Equipament de l'habitació
Habitació executiva | Sala d'estar | Televisor
Entrada de l'allotjament
Recepció
Habitació executiva | Sala d'estar | Televisor

Opinions

8,8 sobre 10,
Excel·lent

Serveis populars

  • Aparcament disponible
  • Servei d’habitacions
  • Serveis de bugaderia
  • S’admeten animals
  • Esmorzar inclòs
  • Servei de neteja

Opcions d’habitació

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
AV. FLORES DA CUNHA, 963, Carazinho, Rio Grande do Sul, 99500-000

Què hi ha als voltants

  • Museu Olivio Otto - 4 minuts a peu - 0.4 km
  • Parc Tamandaré - 50 minuts en cotxe - 52.0 km
  • Centre Comercial Bella Citta - 50 minuts en cotxe - 52.3 km
  • Ajuntament de Passo Fundo - 51 minuts en cotxe - 52.4 km
  • Parc de la Gare - 51 minuts en cotxe - 53.0 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport de Passo Fundo-Lauro Kurtz (PFB): a 51 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Confraria Store - ‬3 minuts a peu
  • ‪Restaurante Plaza Grill - ‬8 minuts a peu
  • ‪Jarico Hamburgueria - ‬7 minuts a peu
  • ‪Luigi Pizzas - ‬13 minuts a peu
  • ‪Padaria Pão Quentinho - ‬8 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

San Remo Hotel

Aspectes destacats de l'allotjament
A San Remo Hotel t'esperen un esmorzar d'estil bufet gratuït, un jardí i una perruqueria. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb biblioteca i una bugaderia.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Aparcament (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i premsa gratuïta al vestíbul
  • Ascensor, caixa forta a la recepció i barbacoa
  • Servei de recepció obert les 24 hores, assistència turística i per a la compra d'entrades i sala de recepcions
Característiques de l'habitació
A San Remo Hotel, totes les habitacions tenen avantatges com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que inclouen dutxes
  • Bullidores elèctriques, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès, alemany, portuguès i espanyol.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec)
  • Aparcament les instal·lacions (10 BRL per dia)

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible de 06:30 a 09:30 de dilluns a divendres i de 07:00 a 10:00 els caps de setmana

Activitats

  • Biblioteca

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Perruqueria
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sales de reunions

Exterior

  • Barbacoa
  • Jardí

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Ascensor

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de recepcions

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor

Menjar i beguda

  • Bullidora elèctrica
  • Minibar
  • Servei d'habitacions

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 60 BRL per animal de companyia per nit.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos i gats
2 en total (fins a 12 kg per animal de companyia)
Només en determinades habitacions (s'apliquen restriccions); és possible trucar a l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per sol·licitar habitacions en què s'acceptin animals de companyia

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 5 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Càrrec pel servei de neteja: 90.00 BRL per persona i per nit (l'import varia segons la durada de l'estada)
  • Taxa administrativa: 150.00 BRL per persona i per nit

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10.00 BRL per dia.
  • Càrrec per animals de companyia: 60 BRL per animal de companyia per nit.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor

Informació addicional

Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.

L’allotjament també es coneix com a

San Remo Hotel Carazinho
San Remo Carazinho
San Remo Hotel Hotel
San Remo Hotel Carazinho
San Remo Hotel Hotel Carazinho

Preguntes freqüents

San Remo Hotel accepta animals de companyia?

Sí, San Remo Hotel admet gats i gossos (2 com a màxim) que pesin fins a 12 kg cadascun. Es cobra una taxa de 60 BRL per animal de companyia i per nit. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa aparcar a San Remo Hotel?

Hi ha aparcament disponible per 10.00 BRL per dia.

A quina hora es fa el registre d'entrada a San Remo Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a San Remo Hotel?

Registre de sortida: migdia.

San Remo Hotel ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport.

Opinions: San Remo Hotel

Opinions

8,8

Excel·lent

Puntuació 10: Excel·lent. 17 de 43 opinions
Puntuació 8: Bo. 24 de 43 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 0 de 43 opinions
Puntuació 4: Deficient. 2 de 43 opinions
Puntuació 2: Horrible. 0 de 43 opinions

9,0/10

Neteja

9,2/10

Personal i servei

9,4/10

Comoditats

8,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Sérgio Francisco

Estada d’1 nit (gen. 2023)

8/10, Bo

JOAO LUIS

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Boa

satisfatória, boas condições na estadia.
Estada d’1 nit (des. 2022)

8/10, Bo

Rafael

Estada d’1 nit (nov. 2022)

10/10, Excel·lent

Claudineia

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Funcionários super atenciosos e prestativos. Fácil acesso ,excelente localização, café da manhã com ótimas opções.
Estada d’1 nit (oct. 2022)

10/10, Excel·lent

Vanessa

Estada d’1 nit (set. 2022)

8/10, Bo

Carlos Rosano

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

CORDIALIDADE

Otimo atendimento, muita simpatia e cordialidade, confortável.
Estada d’1 nit (set. 2022)

8/10, Bo

Edgar Augusto

Estada d’1 nit (maig 2022)

8/10, Bo

Roger cristiano

Estada d’1 nit (març 2022)

10/10, Excel·lent

Wesley

Estada de 2 nits (febr. 2022)

8/10, Bo

Diogo

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Avaliação hotel

Hotel atende ao que se espera. Acredito que seja o melhor da cidade. Quarto com um bom tamanho, café da manhã muito bom. O estacionamento é pago a parte, poderiam incluir na taxa do quarto e avisar na chegada sobre o mesmo. Há a possibilidade de deixar o carro na frente do hotel sem nenhum problema.
Estada d’1 nit (gen. 2022)

10/10, Excel·lent

ALEXANDRE L

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (des. 2021)

8/10, Bo

Alex

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2021)

10/10, Excel·lent

MARIA

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

excelente

um otimo custo beneficio
Estada d’1 nit (des. 2021)

8/10, Bo

Roberto Carlos

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2021)

8/10, Bo

Cristiano

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Custo benefício

Custo beneficio para viagem em família, por ter quarto para 4 pessoas. Nada de mais a comentar.
Estada de 2 nits (ag. 2021)

10/10, Excel·lent

Ceres

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2021)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Café da manhã
Estada d’1 nit (maig 2021)

10/10, Excel·lent

Tiago

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2021)

10/10, Excel·lent

Juliano

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

titulo de mundial do Palmeiras

Muito bom
Estada de 4 nits (abr. 2021)

8/10, Bo

Andre

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (abr. 2021)

8/10, Bo

Andre

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (abr. 2021)

8/10, Bo

Andre

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2021)

8/10, Bo

Gilson

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (febr. 2021)

8/10, Bo

Rodrigo

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (des. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Muito satisfatório para quem não busca luxo

QUARTO: pequeno, sem armário ou cabedal. Cama confortável. Ar condicionado barulhento. Roupas de cama, travesseiros e toalhas bem limpas e sem odores ruins. BANHEIRO: ducha com bom leque e pressão. Esquenta sem demorar demais. Box de bom tamanho (espaçoso). Limpeza muito boa. Móvel da pia em estado regular. Disposição ruim dos ganchos para toalhas e interruptores. CAFÉ DA MANHÃ: tem o necessário para uma primeira refeição completa, sem luxos ou mimos excepcionais. Ovos mexidos, pão de queijo, salsichas ao molho, pães, manteiga, duas opções de frutas, suco natural de laranja, cereal, iogurtes, café e leite. Satisfaz sem impressionar apesar dos ingredientes e produtos serem de boa qualidade e saborosos. INFRAESTRUTURA GERAL: acessibilidade não é um ponto forte. O único elevador é pequeno e mostra sinais da idade. O acesso à garagem só é possível por escadas, o que dificulta a logística das bagagens. Sempre que retornei da rua de carro precisei discar o número do hotel (apesar de estar escrito que tem vigilância por câmeras 24h). O estacionamento tem bom espaço para manobras e metade das vagas são cobertas.
Estada de 2 nits (jul. 2020)