San Remo Hotel
Hotel a Carazinho amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament San Remo Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

AV. FLORES DA CUNHA, 963, Carazinho, Rio Grande do Sul, 99500-000
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Càrrec pel servei de neteja: 90.00 BRL per persona i per nit (l'import varia segons la durada de l'estada)
- Taxa administrativa: 150.00 BRL per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10.00 BRL per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 60 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
San Remo Hotel Carazinho
San Remo Carazinho
San Remo Hotel Hotel
San Remo Hotel Carazinho
San Remo Hotel Hotel Carazinho
Preguntes freqüents
Opinions: San Remo Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 de gen. de 2023
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
JOAO LUIS
Viatge de negocis
12 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa
JOAO LUIS
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Rafael
13 de nov. de 2022
Rafael
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Claudineia
20 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudineia
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Vanessa
26 de set. de 2022
Vanessa
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Carlos Rosano
Viatge de negocis
18 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CORDIALIDADE
Carlos Rosano
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Edgar Augusto
23 de maig de 2022
Edgar Augusto
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Roger cristiano
19 de març de 2022
Roger cristiano
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Wesley
3 de març de 2022
Wesley
Estada de 2 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Diogo
Viatge de negocis
22 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Avaliação hotel
Diogo
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
ALEXANDRE L
Viatge en família
3 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALEXANDRE L
Estada de 2 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Alex
3 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alex
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
MARIA
29 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
excelente
MARIA
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Roberto Carlos
24 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roberto Carlos
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Cristiano
Viatge en família
13 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Custo benefício
Cristiano
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Ceres
Viatge de negocis
10 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ceres
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
17 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Tiago
Viatge de negocis
24 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tiago
Estada d’1 nit (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Juliano
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
titulo de mundial do Palmeiras
Juliano
Estada de 4 nits (abr. 2021)
8/10, Bo
Andre
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andre
Estada de 3 nits (abr. 2021)
8/10, Bo
Andre
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andre
Estada de 3 nits (abr. 2021)
8/10, Bo
Andre
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andre
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
Gilson
Viatge de negocis
5 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gilson
Estada de 5 nits (febr. 2021)
8/10, Bo
Rodrigo
Viatge en família
28 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodrigo
Estada de 3 nits (des. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Muito satisfatório para quem não busca luxo
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2020)