Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Lidotel Caracas





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 125 €
taxes i impostos inclosos
22 d’ag. - 23 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe, vistes a la ciutat

Habitació individual Deluxe, vistes a la ciutat
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite superior, vistes a la ciutat

Suite superior, vistes a la ciutat
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Tamanaco, Urb. El Rosal, Chacao, Caracas, Miranda, 1060
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 5 USD per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 10 USD per nit (entrada i sortida preferents).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 18 anys
L’allotjament també es coneix com a
Centro Lido
Centro Lido Caracas
Lido Centro
Lidotel Caracas
Lidotel Centro Lido
Lidotel Centro Lido Caracas
Lidotel Centro Lido Hotel
Lidotel Centro Lido Hotel Caracas
Lidotel Centro Lido Caracas Hotel
Lidotel Caracas Hotel
Lidotel Caracas Caracas
Lidotel Centro Lido Caracas
Lidotel Caracas Hotel Caracas
Preguntes freqüents
Opinions: Lidotel Caracas
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Eryk
Viatge en família amb nens petits
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eryk
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Edgar, Brighton
Viatge en família
8 de jul. de 2025
Edgar
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Vicente, Guanare
Viatge en família
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vicente
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Teresa
28 de maig de 2025
Teresa
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio
Viatge en família
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Janeth Josefina
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Janeth Josefina
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Juan F
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Juan F
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Enrique Andrés Muciño
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Enrique Andrés Muciño
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Xingkai
10 d’abr. de 2025
Xingkai
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Xingkai
31 de març de 2025
Xingkai
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio
11 de febr. de 2025
Antonio
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Enrique
Viatge en família
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Enrique
Estada de 7 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Nelson
Viatge en família
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nelson
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Alfonso
Viatge de negocis
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Alfonso
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
RAFAEL, DORAL
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
RAFAEL
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Alberto
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Problems with the reservation
Alberto
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
juan
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
juan
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Dan
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Dan
Estada de 7 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Gilberto
Viatge de negocis, Viatge en grup
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gilberto
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
David
31 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Alvaro, Carabobo
24 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alvaro
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Napoleon
28 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació