Magellan's Passage
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Platja dels Boulders
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Magellan's Passage





Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Banyera profunda
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera profunda
Articles de tocador de disseny
Banyera i dutxa independents
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Meryl Road 3, 3, Cape Town, Western Cape (province), 7995
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Magellan’s Hotel in Simons Town, Cape Town is a modern furnished Guest House.
Magellan’s Hotel in Simons Town, Cape Town is a modern furnished Guest House.
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
- Serveis de bugaderia
Preu actual: 119 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-18:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Magellan's Passage Cape Town
Magellan's Passage House
Magellan's Passage House Cape Town
Magellan's Passage Guesthouse Cape Town
Magellan's Passage Guesthouse
Magellan's Passage Hotel
Magellan's Passage Cape Town
Magellan's Passage Hotel Cape Town
Preguntes freqüents
Opinions: Magellan's Passage
Opinions
9,8
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
2 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
roger
27 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Spectacular ocean ciew
roger
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en grup
26 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Jan, Denmark
11 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stunning view
Jan
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Alexandra
9 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Alexandra
Estada de 2 nits (gen. 2019)
6/10, Acceptable
Paul
6 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Paul
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Vi
21 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vi
Estada de 17 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Katrin
17 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pinguine
Katrin
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2018)
4/10, Deficient
Bart
5 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Weird and uncomfortable experience
Bart
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Choice and lovely room
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
24 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de des. de 2018
Viatger verificat
Estada de 6 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Michael
16 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 2 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Oliver
15 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
absolut empfehlenswert
Oliver
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Lena
12 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rom with a view!
Lena
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Jutta, München, Bayern
13 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jutta
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
MICHELLE
25 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MICHELLE
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Richard, Kincardine
19 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EXCELLENT HOTEL IN SIMONS TOWN
Richard
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
CHRISTOPHE
25 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHRISTOPHE
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Gary
24 d’ag. de 2018
Pleasantly surprised
Gary
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Jenna, USA
3 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jenna
Estada de 4 nits (jul. 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels