Finchley Guest House

Allotjament de 3.5 estrelles
Casa d'hostes amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Platja de Camps Bay

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Finchley Guest House

Piscina a l'aire lliure
Habitació clàssica | Caixa forta a l'habitació, cortines opaques i planxa i posts de planxar
Recepció
Interior
Terrassa o pati

Opinions

8,0 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Esmorzar inclòs
  • Bar
  • Servei de neteja
  • Piscina
  • Serveis de bugaderia
  • Cuina
El preu actual és de 65 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació clàssica

El més destacat

Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Utensilis de cuina i vaixella
  • 5 metres quadrats
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació Comfort

El més destacat

Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Un assecador de cabells
Bany privat
  • 4 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran O BÉ 2 llits individuals

Habitació Comfort

El més destacat

Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Un assecador de cabells
Bany privat
  • 4 metres quadrats
  • Vistes al mar
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran O BÉ 2 llits individuals

Habitació Deluxe

El més destacat

Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Un assecador de cabells
Bany privat
  • 3 metres quadrats
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació Comfort

El més destacat

Cuina
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Un assecador de cabells
Bany privat
  • 4 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran O BÉ 2 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
18 Finchley Road, Camps Bay, Cape Town, Western Cape, 8005

Què hi ha als voltants

  • Platja de Camps Bay - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Platja de Clifton Bay - 3 minuts en cotxe - 2.4 km
  • Carrer Llarg - 6 minuts en cotxe - 6.4 km
  • Centre Internacional de Convencions de Ciutat del Cap - 8 minuts en cotxe - 8.4 km
  • Terminal de Creuers de Ciutat del Cap - 9 minuts en cotxe - 8.3 km

Com moure’s per la zona

  • Cape Town Station: 15 min en cotxe
  • Woodstock Station: 11 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Ciutat del Cap (CPT): a 31 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Starbucks Cavendish - ‬10 minuts a peu
  • ‪Zenzero - ‬10 minuts a peu
  • ‪Codfather - ‬9 minuts a peu
  • ‪Hard Rock Cafe - ‬10 minuts a peu
  • ‪La Belle Bistro & Bakery - ‬11 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Finchley Guest House

Casa d'hostes a prop de Platja de Camps Bay
T'esperen un esmorzar anglès gratuït, una terrassa i un jardí a Finchley Guest House. Regala't un massatge o algun altre servei de l'spa. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb una bugaderia i un bar.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), assistència turística i per a la compra d'entrades i caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge i allotjament lliure de fum
Característiques de l'habitació
A Finchley Guest House, totes les habitacions disposen de comoditats com ara wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i banyeres o dutxes
  • Televisors de pantalla plana amb canals digitals
  • Cuines, frigorífics i utensilis de cuina, vaixella i coberteria

Idiomes

Anglès.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament limitat a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar anglès gratuït disponible cada dia de 08:00 a 10:00
  • Un bar

Activitats

  • Piscina a l'aire lliure

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció durant un horari limitat

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de neteja (diari)

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa

Spa

  • Massatge

Accessibilitat

  • Sense ascensor

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera o dutxa
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana amb canals digitals

Menjar i beguda

  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Cuina
  • Estris de cuina, vaixella i coberteria
  • Frigorífic

Altres

  • Adaptadors elèctrics
  • Caixa forta
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 19:00.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer l'entrada més tard de l'horari establert: 80 ZAR entre les 19:00 i les 03:00.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
L'horari de la recepció és el següent: 07:30-16:30, cada dia
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada; la recepció compta amb personal durant un horari limitat
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 48 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 19:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Recepció (horari limitat)

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament no s'admeten menors de fins a 11 anys; els clients majors de 11 anys hi són benvinguts
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 300 ZAR per vehicle només l'anada.
  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Càrrec per entrada tardana: 80 ZAR, per les entrades entre les 19:00 i les 03:00.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 11 anys
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Finchley House Hotel Cape Town
Finchley House Hotel
Finchley House Cape Town
Finchley Guest House Cape Town
Finchley Cape Town
Finchley House
Finchley Guest House Guesthouse Cape Town
Finchley Guest House Guesthouse
Finchley Guest House Cape Town
Finchley Guest House Guesthouse
Finchley Guest House Guesthouse Cape Town

Preguntes freqüents

Finchley Guest House té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

Quant costa allotjar-se a Finchley Guest House?

Amb data 19 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Finchley Guest House el dia 20 de juny de 2025 són d'almenys 65,26 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Finchley Guest House accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Finchley Guest House?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Finchley Guest House?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 19:00. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat). Es pot fer una entrada tardana (19:00-03:00) per la taxa següent: 80 ZAR.

A quina hora es fa el registre de sortida a Finchley Guest House?

Registre de sortida: 11:00. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).

Finchley Guest House ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 300 ZAR per vehicle.

On es troba Finchley Guest House?

Aquesta casa d'hostes es troba a Camps Bay i a menys de 2 km de les atraccions següents: Platja de Camps Bay i Parc Nacional de la Muntanya de la Taula. Platja de Clifton Bay i Platja Clifton 2a també són a menys de 3 km.

Opinions: Finchley Guest House

Opinions

8,0

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 16 de 39 opinions
Puntuació 8: Bo. 10 de 39 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 9 de 39 opinions
Puntuació 4: Deficient. 2 de 39 opinions
Puntuació 2: Horrible. 2 de 39 opinions

8,6/10

Neteja

9,0/10

Personal i servei

7,0/10

Comoditats

7,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

6/10, Acceptable

Wolfgang

Què li ha agradat: Neteja
Die Unterkunft macht einen abgewohnten Zustand. Türen wackeln und Quietschen. Wasserhähne frühes Mittelalter. Treppen scharfkantig. Frühstück lässt zu wünschen übrig. Schwimmingpool nicht benutzbar.
Estada de 3 nits (març 2025)

8/10, Bo

Laurence

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions

Très bien

Très belle chambre d’hôte et personnel charmant. La douche est un peu vieillotte, le parking dans la rue et les tuyauteries un peu bruyantes. Mais la chambre était très grande avec une terrasse donnant sur le coucher de soleil : fantastique. !
Estada d’1 nit (febr. 2025)

6/10, Acceptable

Cheryl

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Breakfast is good but only offered between 8 and 10 am . Most of our excursions picked us up at or before 8. We were not given a code for the entry gate on the first day and were locked out. The second day we had the code , but not the key to the front door. They lock up at 7. We came back from dinner and we were locked out again . Staff were very friendly and room was clean
Estada de 5 nits (febr. 2025)

6/10, Acceptable

Derek

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Friendly place but not good for mobility problems

Mixed. Access up steep steps. Staff friendly n v helpful. In room info n guidance for a/c,tv non-existant. Wiring/plugs v old-fashioned. Breakfast good.
Estada d’1 nit (gen. 2025)

8/10, Bo

kirsty

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Good central option

Beautiful view, staff helpful, location great pool was unusable. Some of the grouting and finish could be better. We managed to check in early which was a bonus!
Estada d’1 nit (gen. 2025)

6/10, Acceptable

David

Ett okej boende som skulle behöva fräshas upp . Bra varm frukost. Badrummet var annorlunda.
Estada de 6 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

ROSETTE

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Loved the very nice made to order breakfast!
Estada d’1 nit (des. 2024)

8/10, Bo

whitney

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I had a great stay at Finchley house. The sea view room was amazing and the breakfast was decent.
Estada d’1 nit (oct. 2024)

2/10, Horrible

Hanan

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
My experience with them has led me to believe that they are misleading customers; I reserved a certain guest room in advance. When I went to check in, I discovered that my room had been switched to this little one, but they had not even informed me of the change. When the gentleman at the front desk showed me the room, I told him right away that it wasn't the one I had booked or paid for. He requested that I present him with my receipt and the room description that I had reserved.and he acknowledged that my room had been switched; said don't worry, I'll attempt to find out with the management or owner. He try and to reach out with them through the phone and find out why they change room , to switch the room with other guest if that is possible or to return my money however, they didn’t pick up I waited 1hr and 45 min .The funny thing is he knew that like they didn’t pick up because they missed up he said “I the manager did something intentional; they always pick up the phone for in case of emergency if the front desk personnel called from the landline.”long story short I didn’t stay there I left and booked another hotel. There are very good hotel like Mojo hotels and city lounge with very adorable prices …. Please don’t waste your money there very fraud , disrespectful and also they don’t communicate once you pay your money they don’t know you. Please people of color think about it before you book here. I am very disappointed and very sad about the whole situation..
Estada de 3 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Jamie

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
This place was perfect for what we needed. Its in a very safe neighborhood and walkable to restaurants, the beach and gives great views of table mountain and lions head. The transfer from the airport to the accommodations was convenient. The breakfast each morning was excellent.
Estada de 3 nits (set. 2024)

8/10, Bo

Paul

Estada de 2 nits (juny 2024)

10/10, Excel·lent

Alice

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wonderful views & sunsets. Can get Ubers everywhere want to visit around Cape Town.
Estada de 5 nits (març 2024)

10/10, Excel·lent

Matthias

Estada d’1 nit (febr. 2024)

2/10, Horrible

GabrieLa

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
I sent thousands of emails asking for them to understand why i needed to change my booking reservation and even a letter from the Southafrican embassy and they didnt even respond.
Estada de 2 nits (febr. 2024)

10/10, Excel·lent

Edward

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (gen. 2024)

10/10, Excel·lent

Marie

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Koselig gjestehus

Nydelig plass, fin beliggenhet, trygt og rent og hyggelige ansatte.
Estada de 3 nits (oct. 2023)

8/10, Bo

Jordan

Estada d’1 nit (oct. 2023)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

Pictures are deceiving

The photos really doesn't represent the state and look of the place, it's really old and run down
Estada de 5 nits (gen. 2023)

10/10, Excel·lent

Bertil

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 7 nits (des. 2022)

6/10, Acceptable

Herbert

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Die teilsweise sehr guten Bewertungen finden wir interessant. Die Bilder auf der Webseite und den Hotel Portalen sind wohl schon recht alt und aus einer besseren Zeit. Zuerst möchten wir jedoch erwähnen, dass das Guesthouse nicht schmutzig war, das Personal ist sehr höflich und das Frühstück ist im Vergleich zu anderen Gusthouses schlicht aber ok. Wir bemängeln lediglich den Zustand des Hauses, es ist sehr in die Jahre gekommen und teilweise wirklich sehr verschlissen. Vieles ist sehr abgenutzt und nicht einladend. Der Pool und der Innenbereich ist ziemlich einfach, die Stoffe auf den Sofas sind fleckig, Zimmertüre und Badtüre klappern bei Wind extrem, die Zimmer und das ganze Haus sind extrem hellhörig. Die Bilder vermitteln ein gepflegtes und schönes Guethouse, deswegen waren wir etwas enttäuscht, wir waren in vielen Guesthouses, die deutlich besser waren.

10/10, Excel·lent

Lauren

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Warm and friendly welcome to Cape Town

We had a lovely stay at Finchley Guest House. They were very friendly and welcoming, and accommodating with our late check-in when our flight was delayed. Our room was clean and just as we expected it to be. Breakfast was delicious. Location and ocean view was beautiful.
Estada d’1 nit (set. 2022)

6/10, Acceptable

Marie

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Nettes Personal. Unterkunft nicht so in Schuss wie von Fotos gedacht
Estada d’1 nit (abr. 2022)

6/10, Acceptable

youness

Què li ha agradat: Neteja
Too expensive in comparaison with hotels service and the price
Estada de 3 nits (abr. 2022)

10/10, Excel·lent

Athenkosi

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Magnificent weekend!

We had an amazing stay. The place was very nice and clean Handyson (the receptionist) was very friendly and welcoming. We felt like staying long and we want pay a visit again.
Estada d’1 nit (des. 2021)

8/10, Bo

NIKITA

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (nov. 2019)