Balmoral Lodge
Casa d'hostes a Ciutat del Cap amb 2 piscines a l'aire lliure i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Balmoral Lodge





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 42 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 dormitori

Habitació superior, 1 dormitori
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Minibar
Bullidora elèctrica
Cafetera o tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

13 Constable Street, De La Haye, Bellville, Cape Town, Western Cape, 7530
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Verde Cape Town Airport
Hotel Verde Cape Town Airport
- Piscina
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 1.002 opinions
Preu actual: 112 €
taxes i impostos inclosos
28 de juny - 29 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 100 ZAR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 360 ZAR per persona només l'anada.
- Càrrec per l'ús del bressol: 380.0 ZAR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Puntuació nacional
El Consell Regulador del Turisme de Sud-àfrica (TGCSA), l'organisme oficial sud-africà encarregat de la qualitat, ha atorgat aquesta classificació.
L’allotjament també es coneix com a
Balmoral Cape Town
Balmoral Lodge Cape Town
Balmoral Lodge Cape Town
Balmoral Lodge Guesthouse
Balmoral Lodge Guesthouse Cape Town
Preguntes freqüents
Opinions: Balmoral Lodge
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Christopher
11 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kernell
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kernell
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Dee
Viatge en família
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dee
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Gaynor
Viatge de negocis
29 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Gaynor
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Dalene
22 de maig de 2024
Dalene
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Maud
21 de maig de 2024
Maud
Estada de 4 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Cobus
Viatge en parella
15 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Cobus
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Jacqueline
25 de març de 2024
Jacqueline
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Adele
22 de febr. de 2024
Adele
Estada d’1 nit (febr. 2024)
2/10, Horrible
Tembeka
9 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Tembeka
Estada de 4 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Jay
9 de set. de 2023
Jay
Estada d’1 nit (set. 2023)
6/10, Acceptable
Amanda
Viatge de negocis
20 de febr. de 2023
Potential to be great - but not quite there yet
Amanda
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
William
Viatge de negocis
6 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Grumpy
William
Estada de 2 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge de negocis
8 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Rachelle
31 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cozy Lodge
Rachelle
Estada de 5 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Randall, Vancouver Canada
4 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Randall
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Jack
2 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jack
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
Jack
12 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jack
4/10, Deficient
Viatger verificat
20 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Best of golf
11 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best of golf
Estada d’1 nit (gen. 2018)
6/10, Acceptable
David
27 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pretty good
David
Estada d’1 nit (set. 2017)