OKKO Hotels Cannes Centre
Hotel amb una sauna i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Promenade de la Croisette
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament OKKO Hotels Cannes Centre





Serveis populars
El preu actual és de 131 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
7,4 sobre 10
Bé
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
8,4 sobre 10
Molt bo
(55 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Cortines opaques
Premium Room
Carregar totes les fotos de: Classic Room

Classic Room
També et pot agradar

Mouratoglou Hotel & Resort
Biot
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
8.2 de 10, Molt bé, 448 opinions
Preu actual: 196 €
taxes i impostos inclosos
30 d’ag. - 31 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

6 bis, Place de la Gare, Cannes, 06 400
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Eden Hôtel & Spa Cannes
Eden Hôtel & Spa Cannes
- Piscina
- Spa
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 1.000 opinions
Preu actual: 159 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.95 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 20 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 21 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Okko Hotel Cannes Centre
Okko Cannes Centre
Okko Hotel
OKKO Hotels Cannes Centre Hotel
OKKO Hotels Hotel
OKKO Hotels
Okko Hotels Cannes Cannes
OKKO Hotels Cannes Centre Hotel
OKKO Hotels Cannes Centre Cannes
OKKO Hotels Cannes Centre Hotel Cannes
Preguntes freqüents
Opinions: OKKO Hotels Cannes Centre
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de jul. de 2025
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Adam
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Laurent
Viatge en parella, Viatge de negocis
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Laurent
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Adam
10 de jul. de 2025
Adam
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Danielle
Viatge en família
6 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Danielle
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
ayhan
15 de juny de 2025
ayhan
Estada de 7 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
corinne
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
corinne
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sara
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sara
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Shanza
1 de juny de 2025
Shanza
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Maria
Viatge en grup
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
antonella
Viatge en parella
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
antonella
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fatma Arzu
Viatge en parella
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fatma Arzu
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
michel
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
michel
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Sahbi
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sahbi
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rudy sabrina
Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Rudy sabrina
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Elodie
Viatge de negocis
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super séjour comme d’habitude
Elodie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ali
Viatge de negocis
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent séjour !
Ali
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Abdel-Aman
Viatge en parella, Viatge en família
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abdel-Aman
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Brice
9 d’abr. de 2025
Brice
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Patrice
Viatge de negocis
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Patrice
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nadia
Viatge de negocis
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nadia
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
mathieu
Viatge de negocis
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
mathieu
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
John Christopher
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John Christopher
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Helle
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super
Helle
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Fred
Viatge de negocis
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fred
Estada de 2 nits (febr. 2025)