Tapa Tepi Kali Canggu by Pramana
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Platja Echo
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Tapa Tepi Kali Canggu by Pramana





VIP Access
Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Vil·la Premier (with Daily Afternoon Tea)

Vil·la Premier (with Daily Afternoon Tea)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, vistes a la piscina

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, vistes a la piscina
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
2 dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, vistes al jardí

Habitació doble Deluxe, vistes al jardí
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
2 dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, vistes a la piscina (with Daily Afternoon Tea)

Habitació Deluxe, vistes a la piscina (with Daily Afternoon Tea)
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
2 dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Vil·la Premier, 2 dormitoris (with Daily Afternoon Tea)

Vil·la Premier, 2 dormitoris (with Daily Afternoon Tea)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Piscina privada
Aire condicionat
Cuina
Frigorífic
Rentaplats
Televisor de pantalla plana
2 Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Padang Linjong, Echo Beach, Canggu, 80631
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Eastin Ashta Resort Canggu
Eastin Ashta Resort Canggu
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 544 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 350000 IDR per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'ús del bressol: 350000.0 IDR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 500000.0 IDR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Tapa Tepi Kali Hotel Canggu
Tapa Tepi Kali Canggu
Tapa Tepi Kali
Tapa Tepi Kali Bali/Canggu
Tapa Tepi Kali by Pramana
Tapa Tepi Kali Canggu by Pramana Hotel
Tapa Tepi Kali Canggu by Pramana Canggu
Tapa Tepi Kali Canggu by Pramana Hotel Canggu
Preguntes freqüents
Opinions: Tapa Tepi Kali Canggu by Pramana
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gitta
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gitta
Estada de 3 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Neethu
Viatge en grup
26 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Neethu
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ronald
Viatge en parella
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronald
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ljiljana
Viatge en família
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ljiljana
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Gihoon
26 de febr. de 2025
Gihoon
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Rhiannon
Viatge en parella
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Rhiannon
Estada de 9 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Paul
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Paul
Estada de 8 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
20 de nov. de 2024
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Carolyn
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carolyn
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Fred-Henry
9 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fred-Henry
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
wendy
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
wendy
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Katie
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel




Katie
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
yongjun
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yongjun
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Lynn
Viatge en família
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lynn
Estada de 8 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Chantelle
Viatge en família
20 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chantelle
Estada de 6 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Diane
Viatge en família
20 de set. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diane
Estada de 8 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Vanessa
12 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vanessa
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Cecile
16 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cecile
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Damien
10 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Damien
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Mauri
2 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mauri
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Mandy, Leipzig
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mandy
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Roy
30 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roy
Estada de 2 nits (juny 2024)
4/10, Deficient
Nicholas
6 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicholas
Estada d’1 nit (juny 2024)