10/10, Excel·lent
Mandeep Kaur


















































Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Sí, aquest allotjament té 13 piscines a l'aire lliure i una piscina infantil.
Amb data 8 de nov. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Hilton Cancun Mar Caribe All-Inclusive Resort el dia 30 de nov. de 2025 són d'almenys 353,31 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.
Sí, aquest allotjament admet gossos (2 com a màxim) que pesin fins a 23 kg cadascun. Es cobra una taxa de 80 USD per animal de companyia i per estada. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei. Poden aplicar-se restriccions, així que posa't en contacte amb l'allotjament per obtenir més informació.
L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.
Registre de sortida: migdia. És possible fer una sortida tardana per 500 USD (servei subjecte a disponibilitat).
Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport amb l'horari següent: 07:00-19:00 (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 25 USD per persona.
En aquest allotjament s'ofereixen plans de tarifes amb la modalitat de tot inclòs.
Aquest allotjament a Zona Hotelera es troba a la platja i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Museu Maia de Cancún i Camp de Golf Iberostar Cancún. Centre Comercial La Isla i Platja dels Dofins també són a menys de 5 km.
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova








