Dolomites Inn
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Telefèric Alba-Ciampac
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Dolomites Inn





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Matalàs amb encoixinament addicional
Sofà llit: individual
Llençols de cotó egipci
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Antersies 3, Canazei, TN, 38032
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Albergo Alla Rosa
Albergo Alla Rosa
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
9.6 de 10, Excepcional, 95 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 14 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar: 12 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 12 EUR per nit.
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec.
- El càrrec per l'ús de les instal·lacions (8.00 EUR per persona i per nit) inclou l'ús de la sauna.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Dolomites Canazei
Dolomites Inn
Dolomites Inn Canazei
Dolomites Inn Hotel
Dolomites Inn Canazei
Dolomites Inn Hotel Canazei
Preguntes freqüents
Opinions: Dolomites Inn
Opinions
8,0
Molt bo
9,6/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
17 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
8/10, Bo
Bruno, alessandria
7 de set. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
letti comodi
Bruno
8/10, Bo
Alberto Y Marisol Sevilla, Sevilla
2 de set. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amabilidad ante todo
Alberto Y Marisol Sevilla
8/10, Bo
Johan
16 de set. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació