Hotel Marazul
Hotel per a famílies amb 2 piscines a l'aire lliure i un parc aquàtic d'accés gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Marazul





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite bàsica

Suite bàsica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Servei de xampany
Minibar
Carregar totes les fotos de: Suite superior, vistes a la badia, orientació mar

Suite superior, vistes a la badia, orientació mar
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Servei de xampany
Carregar totes les fotos de: Suite estàndard

Suite estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Servei de xampany
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av Luiz Wilson Barbosa, 408, Cananeia, São Paulo, 11990-000
Sobre aquest allotjament
Hotel Marazul
Allotjaments similars

Hotel Marina Clube de Pesca Cananeia
Hotel Marina Clube de Pesca Cananeia
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
6.6 de 10, 15 opinions
Preu actual: 42 €
taxes i impostos inclosos
24 de nov. - 25 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 50.00 BRL per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitri ó professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
La wifi gratuïta de les zones comunes té un límit de dispositius: 2
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Marazul Hotel
Hotel Marazul Cananeia
Hotel Marazul Hotel Cananeia
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Marazul
8,8
Excel·lent
8,8
Neteja
7,8
Comoditats
8,8
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Raul
Viatge de negocis
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom para lazer, não tão bom para negócios
Raul
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabio
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendo
Fabio
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Vicenzo
Viatge en parella
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Vicenzo
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gisela Dias
Viatge en grup
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gisela Dias
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
priscilla
Viatge en família
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
priscilla
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ALICE
Viatge en grup
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALICE
Estada de 3 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Nelson
28 de març de 2025
Nelson
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jairo de Paula Lopes Mira
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jairo de Paula Lopes Mira
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ireneu Jose
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Ireneu Jose
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
TAINA
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TAINA
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Neuci
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Foi tudo ótimo!!

Neuci
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ricardo
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ricardo
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Juraci
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Juraci
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rafael
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eu voltaria lá
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Paulo
26 de gen. de 2025
Paulo
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Cassio
Viatge en família
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cassio
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Thais
Viatge en família
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thais
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Samir
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Samir
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Luciana
Viatge en família
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel bem localizado
Luciana
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ana Lucia
Viatge en família
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente

Ana Lucia
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Luiz
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luiz
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Roseli
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roseli
Estada de 2 nits (nov. 2024)







