Wanderlust Experience Hotel BW Signature Collection OFICIAL
Hotel a Campos do Jordão amb spa complet i esmorzar gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Wanderlust Experience Hotel BW Signature Collection OFICIAL





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 111 €
taxes i impostos inclosos
24 de nov. - 25 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni, banyera d'hidromassatge (with Single Sofabed)

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni, banyera d'hidromassatge (with Single Sofabed)
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni, accessible, banyera d'hidromassatge (with Sofabed)

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni, accessible, banyera d'hidromassatge (with Sofabed)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Menjador
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Apartment Standard

Apartment Standard
Carregar totes les fotos de: Apartment Standard

Apartment Standard
Carregar totes les fotos de: Apartment

Apartment
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Paulo Jose de Azevedo, das Acácias Street, 225, Jardim Miraflor, Campos do Jordão, 12460-670
Sobre aquest allotjament
Wanderlust Experience Hotel BW Signature Collection OFICIAL
Allotjaments similars

Pousada Grandchamp
Pousada Grandchamp
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.8 de 10, Excepcional, 246 opinions
Preu actual: 88 €
taxes i impostos inclosos
24 de nov. - 25 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: We Care Clean (Best Western).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 10:00-22:00.
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Wanderlust Experience Hotel BW Signature Collection
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Wanderlust Experience Hotel BW Signature Collection OFICIAL
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
9,4
Comoditats
9,0
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
17 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
CAROLINE
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom, mas da pra melhorar!
CAROLINE
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Aline
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Aline
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Felipe
Viatge en família
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Felipe
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Karina
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karina
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Elizabete
2 de juny de 2025
Elizabete
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ivan
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Ivan
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Fabio
6 de maig de 2025
Fabio
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
cristina
Viatge en família
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendo!
cristina
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Flavio Mitio
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flavio Mitio
Estada de 3 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Carita M B
1 de maig de 2025
Carita M B
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Leonardo
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leonardo
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcelo
Viatge en família
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcelo
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Eugenia
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eugenia
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Valdivilson
Viatge en família
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Valdivilson
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Thiago
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Thiago
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
MARISTELA
Viatge en família
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo Hotel... voltarei
MARISTELA
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Jullie
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jullie
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Rosana Shizue Matsumoto
Viatge en família
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosana Shizue Matsumoto
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
claudio
Viatge en família
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendadíssimo
claudio
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Leonardo
Viatge en família
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Atraso no check in
Leonardo
Estada d’1 nit (des. 2024)








