Bristol Exceler Plaza Hotel
Hotel a Campo Grande amb esmorzar gratuït i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bristol Exceler Plaza Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 49 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(11 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual superior

Habitació individual superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior (Casal)

Habitació triple superior (Casal)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Afonso Pena, 444, Amanbai, Campo Grande, MS, 79005-001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Indaiá Park Hotel
Indaiá Park Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 626 opinions
Preu actual: 55 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Bristol Exceler
Bristol Exceler Hotel
Bristol Exceler Plaza
Bristol Exceler Plaza Campo Grande
Bristol Exceler Plaza Hotel
Bristol Exceler Plaza Hotel Campo Grande
Exceler Hotel
Exceler Plaza Hotel
Bristol Exceler Plaza Hotel Campo Grande, Brazil
Bristol Exceler Plaza
Bristol Exceler Plaza Hotel Hotel
Bristol Exceler Plaza Hotel Campo Grande
Bristol Exceler Plaza Hotel Hotel Campo Grande
Preguntes freqüents
Opinions: Bristol Exceler Plaza Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Paulo
Viatge de negocis
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mauro
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


Mauro
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gustavo
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gustavo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maynara
Viatge en família
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maynara
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabio
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Letícia Ester
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Letícia Ester
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Johny Peterson
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tudo ok
Johny Peterson
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
José Mario
Viatge de negocis
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José Mario
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carla valeria
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carla valeria
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Mário Sérgio
12 d’abr. de 2025
Mário Sérgio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
nilton
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nilton
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ADELINO
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
ADELINO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Juliana
Viatge de negocis
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juliana
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Reynaldo
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Reynaldo
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Adriana
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adriana
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Willian
23 de març de 2025
Willian
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Victoria
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Victoria
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
EVANDRO
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gostei da experiência
EVANDRO
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
PERSIO
Viatge en grup
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PERSIO
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
MARCELO
28 de febr. de 2025
MARCELO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
MARCELO
26 de febr. de 2025
MARCELO
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Zeno
Viatge en família
23 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Zeno
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Denise
22 de febr. de 2025
Denise
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcia
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcia
Estada de 3 nits (febr. 2025)