Jaguary Hotel Sumaré
Hotel a Sumare amb esmorzar gratuït i una terrassa superior
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Jaguary Hotel Sumaré





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 58 €
taxes i impostos inclosos
13 d’ag. - 14 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, banyera

Habitació doble superior, banyera
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Ventilador de sostre
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, 3 llits individuals

Habitació individual estàndard, 3 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Microones
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Microones
També et pot agradar

Royal Tulip Holambra
Holambra
- Piscina
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 147 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Luiz José Duarte, 199 - Centro, Sumare, SP, 13170-020
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Sumaré Park Hotel
Sumaré Park Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.8 de 10, Excel·lent, 323 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 35 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Es pot accedir a la piscina durant tot el dia.
L’allotjament també es coneix com a
Jaguary Hotel Sumaré
Jaguary Hotel Sumaré Sumare
Jaguary Sumaré Sumare
Jaguary Sumaré
Jaguary Hotel Sumaré Hotel
Jaguary Hotel Sumaré Sumare
Jaguary Hotel Sumaré Hotel Sumare
Preguntes freqüents
Opinions: Jaguary Hotel Sumaré
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 de març de 2025
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Claudiney
14 de març de 2025
Claudiney
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
doris
Viatge de negocis
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Otimo custo benefício
doris
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Johannes
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Johannes
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Rosemar
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel bom
Rosemar
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Reinaldo Satoru
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reinaldo Satoru
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
WARLEY BENEDITO
29 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WARLEY BENEDITO
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
Sergio
Viatge de negocis
24 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sergio
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Rodolfo
Viatge en família
24 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodolfo
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Helio Yoshida
4 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helio Yoshida
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Mauro José
Viatge en grup
18 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Gostei da estadia
Mauro José
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Diego
15 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diego
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Rodrigo Tadeu
Viatge de negocis
6 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jaguary hotel em Sumaré-SP
Rodrigo Tadeu
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Leonardo
Viatge en família
1 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Justo para o preço.
Leonardo
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
José Eduardo
5 de juny de 2023
José Eduardo
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Anderson
Viatge en família
23 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Anderson
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Silvia
19 de juny de 2022
Silvia
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Paulo
Viatge en família
15 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo
Estada de 2 nits (juny 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Samuel
Viatge en família
1 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótima estadia

Samuel
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
11 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Meire Luci
3 de març de 2020
Meire Luci
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viviani
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viviani
Estada d’1 nit (febr. 2020)