Zahara Hotel
Hotel a Limeira amb esmorzar gratuït i un gimnàs obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Zahara Hotel





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 68 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
9,8 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Minibar
Escriptori
S'hi admeten animals de companyia
Espai de treball apte per a portàtils
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Minibar
Escriptori
S'hi admeten animals de companyia
Espai de treball apte per a portàtils
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
8,2 sobre 10
Molt bo
(21 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Escriptori
S'hi admeten animals de companyia
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Dormitoris
Un assecador de cabells
Minibar
Espai de treball apte per a portàtils
Sala d'estar
S'hi admeten animals de companyia
També et pot agradar

Royal Tulip Holambra
Holambra
- Piscina
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 147 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. José Jorge Rodrigues, 485, Limeira, SP, 13486-316
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Fênix Hotel Limeira
Fênix Hotel Limeira
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 211 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 120.00 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
- Càrrec per l'ús del bressol: 80.00 BRL per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 120.00 BRL per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL ZARZUELA
Zahara Hotel Hotel
Zahara Hotel Limeira
Zahara Hotel Hotel Limeira
Preguntes freqüents
Opinions: Zahara Hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge de negocis
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Gustavo
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gustavo
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo Roberto
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo Roberto
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Vinicius
7 de maig de 2025
Vinicius
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Thaysa
5 de maig de 2025
Thaysa
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Henrique
Viatge de negocis, Viatge en família
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Henrique
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andre
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andre
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Adriano
30 d’abr. de 2025
Adriano
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jaderson
30 d’abr. de 2025
Jaderson
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Adriano
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa pra hospegam rápida.
Adriano
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jaderson
18 d’abr. de 2025
Jaderson
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
DEBORA
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DEBORA
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gilceli A
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gilceli A
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jaise
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jaise
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Priscila
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Priscila
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Bruno
19 de març de 2025
Bruno
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Roberto
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Roberto
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Geovania
10 de març de 2025
Geovania
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Edicleide
Viatge de negocis
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edicleide
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
JOSE
5 de març de 2025
JOSE
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cleber
Viatge de negocis
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cleber
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo
Viatge de negocis
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
marcio
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
marcio
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Eduardo
24 de febr. de 2025
Eduardo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudinei
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudinei
Estada d’1 nit (febr. 2025)