Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Assay Plaza Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 45 €
taxes i impostos inclosos
14 d’ag. - 15 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
7,0 sobre 10
Bé
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Llençols de cotó egipci
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació de luxe

Habitació de luxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Llençols de cotó egipci
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Llençols de cotó egipci
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica

Habitació econòmica
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Llençols de cotó egipci
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Llençols de cotó egipci
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Estrada Jose Blumer, 175, Chacaras Assay, Hortolandia, SP, 13186-510
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Assay Plaza Hotel Hortolandia
Assay Plaza Hortolandia
Assay Plaza
Assay Plaza Hotel Hotel
Assay Plaza Hotel Hortolandia
Assay Plaza Hotel Hotel Hortolandia
Preguntes freqüents
Opinions: Assay Plaza Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Clenio Mario Ramos
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clenio Mario Ramos
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ivani
Viatge de negocis
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente custo benefício
Ivani
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo
Viatge de negocis
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paulo
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Suelen
Viatge de negocis
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Suelen
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Suelen
Viatge de negocis
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Suelen
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
doris
Viatge de negocis
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
doris
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Maria Renata
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Falta de controle adm.
Maria Renata
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
ANA P
7 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANA P
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
FERNANDA
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FERNANDA
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Cassio
5 d’abr. de 2025
Cassio
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jabson Manoel da Silva
Viatge de negocis
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jabson Manoel da Silva
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Ana Flávia
Viatge de negocis
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente.
Ana Flávia
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bruno
Viatge de negocis
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente custo benefício
Bruno
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jardel
19 de març de 2025
Jardel
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Kely Cristina
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Kely Cristina
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
vilmondes
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
vilmondes
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Renato
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renato
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Antônio
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antônio
Estada de 4 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Heverson
Viatge de negocis
17 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Não recomendo,
Heverson
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Vinícius
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vinícius
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Marco Antonio
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótima estadia.
Marco Antonio
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jonas
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonas
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Marcio
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
3
Marcio
Estada d’1 nit (gen. 2025)