Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Red Lion





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, amb bany privat (Red Lion Feature Room)

Habitació doble superior, amb bany privat (Red Lion Feature Room)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Decoració individual
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Televisió digital
Estació de connexió per a iPod
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, amb bany privat (Royal Rooms)

Habitació doble Deluxe, amb bany privat (Royal Rooms)
El més destacat
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Estació de connexió per a iPod
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, amb bany privat

Habitació individual, amb bany privat
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Estació de connexió per a iPod
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, amb bany privat (Regency Rooms)

Habitació doble, amb bany privat (Regency Rooms)
7,4 sobre 10
Bé
(13 opinions)
El més destacat
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Estació de connexió per a iPod
Double Room, Ensuite (Regency Rooms)
Superior Double Room, Ensuite (Red Lion Feature Room)
Deluxe Double Room, Ensuite (Royal Rooms)
També et pot agradar

Graduate by Hilton Cambridge
Centre de la ciutat de Cambridge
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 726 opinions
Preu actual: 196 €
taxes i impostos inclosos
6 d’oct. - 7 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Station Road East, Whittlesford Bridge, Cambridge, England, CB22 4NL
Sobre aquest allotjament
The Red Lion
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 15.00 GBP per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 10.00 GBP.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 10.00 GBP.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Red Lion Cambridge
Red Lion Hotel Cambridge
The Red Lion Hotel
The Red Lion Cambridge
The Red Lion Hotel Cambridge
Preguntes freqüents
Opinions: The Red Lion
Opinions
7,6
Bo
7,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Adam
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l ’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Sonal
Viatge de negocis
10 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sonal
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert, Shanklin
Viatge de negocis
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
Viatge en grup
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
James
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
James
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sally
Viatge de negocis
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sally
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
7 de juny de 2025
Martin
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
David
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Nicola
Viatge de negocis
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Nicola
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Diane
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice and homely.
Diane
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Steve
31 de maig de 2025
Steve
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
Stephen
Viatge en família
26 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Stephen
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Property unresponsive
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jeff
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Jeff
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Dean
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dean
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge de negocis
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paul
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
paul
Viatge de negocis
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
paul
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Stephen
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Business Stay
Stephen
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mixed
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
A L
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A L
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jane
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jane
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Guy
Viatge en grup
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guy
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge de negocis
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paul
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (febr. 2025)