Galeria de fotos de l’allotjament ibis Cali Granada





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 32 €
11 d’oct. - 12 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Productes de neteja ecològics
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, diversos llits

Habitació estàndard, diversos llits
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
8,6 sobre 10
Excel·lent
(28 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Productes de neteja ecològics
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av 8 Norte 21 Norte 40, Cali, Valle Del Cauca, 760042
Sobre aquest allotjament
ibis Cali Granada
Allotjaments similars

Hotel Spirito by Spiwak
Hotel Spirito by Spiwak
- Piscina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 683 opinions
Preu actual: 67 €
28 de set. - 29 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'autoservei: 40000 COP per adult i 18200 COP per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 50000 COP per animal de companyia per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pr àctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
ibis Cali Granada Hotel
ibis Granada Hotel
ibis Cali Granada Cali
ibis Cali Granada Hotel
ibis Cali Granada Hotel Cali
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: ibis Cali Granada
8,8
Excel·lent
9,2
Neteja
8,8
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
30 d’ag. de 2025
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Julian
26 d’ag. de 2025
Julian
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Edgar
Viatge en família
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Edgar
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
JEAN
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JEAN
Estada de 5 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
CLAUDIA LILIANA CANDO
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
CLAUDIA LILIANA CANDO
Estada de 15 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Yesid
15 de jul. de 2025
Yesid
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Yesid
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yesid
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Manuel Tobias
Viatge en família
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Manuel Tobias
8/10, Bo
Adrian
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adrian
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mauricio
24 de juny de 2025
Mauricio
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Leonardo
Viatge de negocis
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leonardo
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Gerassimos
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerassimos
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Valentín
Viatge de negocis
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Valentín
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel ·lent
DANIEL
Viatge de negocis
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DANIEL
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Carlos
Viatge de negocis
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio
5 de juny de 2025
Antonio
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
NESTOR OSWALDO
3 de juny de 2025
NESTOR OSWALDO
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Maria Elena
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Maria Elena
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Juan Carlos
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan Carlos
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
JOSE L
Viatge de negocis
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOSE L
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Juan Carlos
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan Carlos
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ISMAEL
Viatge de negocis
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ISMAEL
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Finny
15 de maig de 2025
Finny
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Gabriel
Viatge en parella
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Gabriel
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sandra
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sandra
Estada d’1 nit (maig 2025)