Hotel Plaza Del Lili
Hotel a Cali amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Plaza Del Lili





VIP Access
Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite, banyera d'hidromassatge

Suite, banyera d'hidromassatge
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Un cobrellit
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Televisor intel·ligent
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
També et pot agradar

InterContinental Cali by IHG
El Peñon
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Piscina infantil
9.0 de 10, Fantàstic, 1.008 opinions
Preu actual: 84 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 48 # 86 - 133, Cali, Valle del Cauca, 760026
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

NH Cali Royal
NH Cali Royal
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
8.4 de 10, Molt bé, 1.004 opinions
Preu actual: 50 €
6 de set. - 7 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 66000 COP per animal de companyia per estada.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL PLAZA LILI Cali
HOTEL PLAZA LILI
PLAZA LILI Cali
PLAZA LILI
Hotel Plaza Del Lili Cali
Hotel Plaza Del Lili Hotel
Hotel Plaza Del Lili Hotel Cali
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Plaza Del Lili
Opinions
8,0
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de jul. de 2025
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Diego
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Diego
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Mark
15 de juny de 2025
Mark
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fernando
Estada de 4 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Luz
Viatge en família
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Aceptable
Luz
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan, Davie
23 de març de 2025
Juan
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Valeria Maria
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Valeria Maria
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Alejandro
Viatge de negocis
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandro
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Lorena
Viatge en parella
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lorena
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Paul, Brighton
Viatge de negocis
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Paul, Brighton
Viatge de negocis
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Keith
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Keith
Estada de 2 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
Danyra
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Danyra
Estada de 9 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
Martin
Viatge en família
23 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Martin
Estada de 7 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Miguel
Viatge de negocis
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miguel
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Isander
12 de nov. de 2024
Isander
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
MP
Viatge en parella, Viatge de negocis
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
MP
Estada de 7 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Emmanuel
Viatge en parella
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Emmanuel
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Angie Marcela
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Angie Marcela
Estada de 6 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Gabriel
1 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Jesus g
25 de jul. de 2024
Jesus g
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Edward
Viatge en família
23 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Second time around
Edward
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Edward
Viatge en família
5 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Awesome stay
Edward
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Martha
Viatge de negocis
6 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martha
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Luis
Viatge en família
27 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luis
Estada d’1 nit (març 2024)