Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Casa Santa Monica Norte





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 40 €
18 d’ag. - 19 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Pati
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Double Room Superior
Carregar totes les fotos de: Room Standard

Room Standard
Carregar totes les fotos de: Double Room Superior

Double Room Superior
Carregar totes les fotos de: Twin Room Superior

Twin Room Superior
També et pot agradar

InterContinental Cali by IHG
El Peñon
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Piscina infantil
9.0 de 10, Fantàstic, 1.002 opinions
Preu actual: 74 €
7 de set. - 8 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 23N #8N-24, Cali, Valle del Cauca, 760046
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els seg üents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 90000 COP per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Càrrec per animals de companyia: 67100 COP per animal de companyia per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 67000.0 COP per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Casa Santa Monica Cali
Casa Santa Monica Hotel Cali
Casa Santa Monica
Casa Santa Monica Norte Cali
Hotel Casa Santa Monica Norte Cali
Hotel Casa Santa Monica Norte Hotel
Hotel Casa Santa Monica Norte Hotel Cali
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Casa Santa Monica Norte
Opinions
8,6
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
JULIO C
3 de març de 2024
JULIO C
Estada de 3 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
ricardo
28 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hotel aceptable
ricardo
Estada de 2 nits (des. 2023)
8/10, Bo
Hugo
Viatge en grup
30 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hugo
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
FRANCISCO
23 de nov. de 2023
FRANCISCO
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Joseph Marijan, New Suffolk
Viatge en parella, Viatge de negocis
21 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joseph Marijan
Estada de 3 nits (set. 2022)
2/10, Horrible
Martin
6 d’ag. de 2022
Martin
Estada d’1 nit (ag. 2022)
2/10, Horrible
Fridda
Viatge en grup
13 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fridda
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Hernan Ricardo
15 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hernan Ricardo
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Jose
Viatge en parella
18 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Joel
Viatge en grup
6 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joel
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
28 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2020)
8/10, Bo
Juan
27 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Juan
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 8 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Cindy Johana
9 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cindy Johana
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Mica
Viatge en família
31 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mica
Estada de 8 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 9 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
LUIS EDUARDO
1 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUIS EDUARDO
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Marina
3 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marina
Estada de 6 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
SassanM
22 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Casa santa monica
SassanM
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
31 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Hernan
7 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comodidad, tranquilidad
Hernan
Estada de 4 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Robert
22 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place to stay
Robert
Estada de 2 nits (oct. 2018)