Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Vegas Granada

Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Habitació doble estàndard
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Assecadora
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Habitació triple estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Assecadora
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Estudi en suite
El més destacat
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Assecadora
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
També et pot agradar

City Express Plus by Marriott Cali Colombia
Santa Mònica
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 777 opinions
Preu actual: 52 €
5 de set. - 6 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida 8 Norte, 17AN 12, Cali, Valle del Cauca, 760001
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 35000 COP per animal de companyia per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Las Vegas Granada cali
Las Vegas Granada cali
Las Vegas Granada
Vegas Granada Cali
Vegas Granada Hotel
Hotel Las Vegas Granada
Vegas Granada Hotel Cali
Ayenda 1415 Las Vegas Granada
Legend 1415 Las Vegas Colombia
Preguntes freqüents
Opinions: Vegas Granada
Opinions
7,0
Bo
7,2/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
2,0/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
26 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Ingrid
25 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ingrid
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
María
18 d’abr. de 2025
María
Estada de 8 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Se puede mejorar
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
German
13 d’oct. de 2024
German
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
José Daniel
Viatge de negocis
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José Daniel
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Samuel
6 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Samuel
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Kevin
9 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay in a well placed spot near everything
Kevin
Estada de 14 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Andrés Mauricio
27 de set. de 2023
Andrés Mauricio
Estada d’1 nit (set. 2023)
4/10, Deficient
GERMAN
Viatge de negocis, Viatge en grup
19 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
GERMAN
Estada de 3 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
José Ariel
23 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Una buena opción
José Ariel
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Ivonne
22 d’ag. de 2023
Ivonne
Estada de 3 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Carlos
Viatge en grup
8 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Carlos
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
ILIR
2 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ILIR
Estada d’1 nit (abr. 2023)
2/10, Horrible
wing
25 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
wing
Estada de 3 nits (set. 2022)
8/10, Bo
John
Viatge en família
8 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
John
Estada de 2 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Carlos
Viatge en família
15 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Olarte Moure
Viatge de negocis
3 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Olarte Moure
Estada de 2 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Olarte Moure
2 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Olarte Moure
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Dario
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dario
Estada d’1 nit (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
luz patricia
Viatge en família
18 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
luz patricia
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
Fredy
Viatge de negocis
13 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
cali hotel Las Vegas
Fredy
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Sebastián
Viatge de negocis
10 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sebastián
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 d’abr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 5 nits (març 2019)
4/10, Deficient
Felipe
25 de set. de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei
MAL SERVICIO
Felipe
Estada de 2 nits (set. 2017)