Hotel Blanco Encalada
Hotel a Caldera amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Blanco Encalada





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Copiapó 514, Caldera, Atacama, 1530000
Sobre aquest allotjament
Hotel Blanco Encalada
Allotjaments similars

Alternativo Hostales
Alternativo Hostales
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Serveis de bugaderia
8.0 de 10, Molt bé, 1 opinió
Preu actual: 50 €
26 de nov. - 27 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional xilè sobre el valor afegit (19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (19 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Blanco Encalada Bahia Inglesa
Hotel Blanco Encalada
Hotel Blanco Encalada Bahia Inglesa
Hotel Blanco Encalada Caldera
Blanco Encalada Caldera
Hotel Blanco Encalada Hotel
Hotel Blanco Encalada Caldera
Hotel Blanco Encalada Hotel Caldera
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Blanco Encalada
7,4
Bo
8,0
Neteja
7,4
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
7,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
2 de nov. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Estada de 2 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
7 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
I recommend looking elsewhere
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Jørgen
8 de març de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Hyggeligt hotel med masser af charme.

Jørgen
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
CRISTINA
27 de nov. de 2023
CRISTINA
Estada de 3 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Juan Carlos
20 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan Carlos
Estada de 3 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Omar
Viatge de negocis
18 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Omar
Estada de 5 nits (març 2023)
8/10, Bo
Monica
28 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Monica
Estada d’1 nit (nov. 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
9 de març de 2021
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
6/10, Acceptable
Rosario
Viatge en família
22 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
REGULAR,por precio, atención y restricciones..
Rosario
Estada de 5 nits (març 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella
28 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 8 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Axel
13 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place to spend time
Axel
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
JAVIER
14 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JAVIER
Estada de 4 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Pedro
25 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Pedro
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Mark, Ware
18 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excitingly designed hotel
Mark
Estada d’1 nit (oct. 2017)
4/10, Deficient
MARCO ANTONIO
30 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Quarto de bom tamanho
MARCO ANTONIO
10/10, Excel·lent
cristian
29 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lo mejor es su atención
cristian
8/10, Bo
SEBASTIAN, Mendoza
13 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
De Negocios
SEBASTIAN
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 d’ag. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació








