Manhattan Hotel
Hotel a Caldas Novas amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Manhattan Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 41 €
taxes i impostos inclosos
12 de des. - 13 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Minibar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Minibar
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua 11 Quadra 06 Lotes 2426, Estancia Bairro Itaguai I, Caldas Novas, 75690-000
Sobre aquest allotjament
Manhattan Hotel
Allotjaments similars

Pousada Recanto das Caldas
Pousada Recanto das Caldas
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 135 opinions
Preu actual: 34 €
taxes i impostos inclosos
11 de des. - 12 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Manhattan Hotel Caldas Novas
Manhattan Caldas Novas
Manhattan Hotel Hotel
Manhattan Hotel Caldas Novas
Manhattan Hotel Hotel Caldas Novas
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Manhattan Hotel
8,0
Molt bo
8,2
Neteja
6,4
Ubicació
8,2
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
7,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Elton
Viatge en família
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elton
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Guilherme
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estilo pousada
Guilherme
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Laura
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laura
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
lenir miotti da Conceição
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
lenir miotti da Conceição
Estada de 6 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Jaqueline
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom custo benefício
Jaqueline
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Saullo
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Saullo
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Jéssica
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jéssica
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Lucia A
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom hotel, fora do centro.
Lucia A
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
ALEXANDRA
Viatge de negocis
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ALEXANDRA
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Vilas
Viatge en família
1 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Vilas
Estada d’1 nit (ag. 2024)
2/10, Horrible
Gold
25 d’ag. de 2024
Gold
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Antônio Carlos Abreu Da
30 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antônio Carlos Abreu Da
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
LIDIA
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
LIDIA
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Elaine Alves Dos Reis
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elaine Alves Dos Reis
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Eduardo
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eduardo
Estada d’1 nit (jul. 2024)








